دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

پاسخ دندان‌شکن ولی اشکبار خواهران منصوریان به توهین هادی ساعی/ قدردانی احساسی الهه منصوریان، بانوی قهرمان ووشوی ایران، از خواهرش، شهربانو، که برایشان هم پدر بود و هم خواهر😭

سه شنبه، 06 شهریور 1403
طوطیا نیوز: شهربانو، سهیلا و الهه منصوریان، سه خواهر قهرمان کشورمان در رشته ی ووشو هستند و همیشه برای ایران افتخار آفرین بوده، هستند و البته که خواهند بود. الهه منصوریان با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود از خواهری که برایشان پدری هم کرده قدردانی زیبایی به جا آورد. در ادامه شما را به تماشای این ویدیوی پر احساس دعوت می کنیم.

به گزارش طوطیا نیوز، الهه منصوریان (زادهٔ 30 شهریور 1370 در سمیرم، اصفهان) ووشوکار ایرانی در بخش سان‌دا است. وی تاکنون موفق به کسب سه نشان طلای مسابقات قهرمانی جهان در سال‌های 2013، 2017 و 2019 شده‌است. نشان نقره در سال 2009 و برنز در سال 2011 از دیگر افتخارات او در مسابقات جهانی می‌باشد.

منصوریان در بازی‌های آسیایی اینچئون 2014 و جاکارتا 2018 نشان نقره و در گوانگژو 2010 مدال برنز کسب کرده است. دو خواهر دیگر او شهربانو منصوریان و سهیلا منصوریان از قهرمانان به‌نام ووشوی ایران و جهان میباشند.

خواهران ووشوکار منصوریان در فضای مجازی فعال بوده و از روزمرگی هایشان عکس و فیلم منتشر میکنند. در ادامه ویدیویی که الهه منصوریان در صفحه شخصی خود منتشر کرده است را مشاهده میفرمایید. در این ویدیو الهه منصوریان با اشاره به زحماتی که خواهر بزرگترشان ، شهربانو، برای خواهران و برادرش متحمل شده و مثل یک پدر در تمام فصول سال کار کرده تا خواهران و برادرش به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای درس بخوانند و به رویاهایشان برسند تشکر کرده و نوشت؛

تمام روزهایی که دختران سرزمینم ذوق دفترچه های فانتزی و مدادهای رنگی و کیف و کفش مدرسه و بوی اول مهر داشته اند، شهربانوی خانه ما کار کرد تا خواهر و برادرش درس بخواند تا هم پدر باشد و هم خواهر … تا ما بتوانیم هم درس بخوانیم و به رویای شیرین تیم ملی برسیم !! ما با تمام جان و دلمان در خانه محقر اما حلال پدری مان نان از دستان زبر و کارکرده خواهر و مادری گرفته ایم که تار و پود رج میزد و دعای خیر برای دخترانش میخواند.
پشت من و خواهرانم، نه پول پدر، نه رانت خانوادگی و نه هیچ سیاست و منفعتی بود که فقط و فقط تلاش خودمان بود و بس!
راستی ما همیشه زنگ آخر ورزش داشتیم
ارادتمند شما
الهه ایران

لازم به ذکر است چندی پیش هادی ساعی، مربی تیم تکواندو، در دفاع از خواسته ی عجیب مبینا نعمت زاده در پاسخ به مخالفان این خواسته، تحصیل مبینا در رشته پزشکی به بهانه ی کسب مدال در المپیک، حرفی را زدند که در واقع توهین به شهربانو منصوریان و تحصیلات این بانوی قهرمان تلقی شد.



(ویدئو) سکانس خنده دار و عالی عقد ساعد سهیلی در فیلم «پول و پارتی» / طعنه به گلزار میزنه یعنی؟! فقط حرکات چشماش عالیه😂😂
ویدیوی داریوش فرضیایی، عمو پورنگ، از خاطره‌ی حضور پرانرژی گوهر خیراندیش در پشت صحنه‌ی سریال مشترکشون/ پیراهن گلدوزی شده‌ و موقر گوهر خیراندیش چه دلبری میکنه!
یادی کنیم از حضور ساده ولی دیدنی سه ستاره متین و موقر سینمای ایران در یک قاب/ اینهمه برازندگی و جذابیت در عین سادگی یه جا دیده بودین؟
مبینا نعمت زاده برای مدال برنز المپیکش چقدر پاداش‌ گرفته است؟
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله + فرم‌های مورد نیاز
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج فوری مقاله از پایان‌نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ترجمه تخصصی کتاب
شبکه مترجمین اشراق
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه