(ویدیو) قدرت شگفت انگیز و باورنکردنی 3 تا از حیوانات عجیبی که زمان مرگ خود را میدانند!

انتشار 30 شهریور 1403

طوطیانیوز: برخی از محققین معتقد هستند که بر اساس شواهد کشف شده، حیواناتی مثل فیل‌، قو و شامپانزه از زمان دقیق مرگ‌شان اطلاع پیدا می‌کنند.

(ویدیو) قدرت شگفت انگیز و باورنکردنی 3 تا از حیوانات عجیبی که زمان مرگ خود را میدانند!

به گزارش طوطانیوز، مشاهده شده است که حیوانات رفتارهایی از خود نشان می‌دهند که نشان می‌دهد آنها نسبت به مرگ و میر خود آگاهی دارند. به عنوان مثال، برخی از حیوانات ممکن است در روزها یا هفته‌های منتهی به مرگشان، رفتارهای غیرعادی از خود نشان دهند، مانند کناره‌گیری از گروه‌های اجتماعی یا پرخاشگرتر شده‌اند. برخی دیگر ممکن است به مکان‌های خاصی مهاجرت کنند، مانند محل تولد یا مکانی که سال ها در آن زندگی کرده‌اند.

در مورد اینکه آیا حیوانات می‌دانند چه زمانی می‌میرند یا نه، اتفاق نظر علمی وجود ندارد. با این حال، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد آنها ممکن است تا حدودی از مرگ و میر خود آگاهی داشته باشند.

به عنوان مثال، برخی از حیوانات در روزها یا هفته‌های منتهی به مرگ خود رفتار غیرعادی از خود نشان می‌دهند. این رفتار ممکن است شامل محبت بیشتر، کناره‌گیری از گروه‌های اجتماعی یا ساختن لانه یا لانه. به نظر می‌رسد دیگران پیشگویی مرگ خود را دارند و بی قرار یا مضطرب می‌شوند. برخی از حیوانات نیز ممکن است خوردن یا نوشیدن را متوقف کنند.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید
پربازدیدترین مطالب