(ویدیو) حرف دل خانم ها رو بهنوش بختیاری در برنامه شب آهنگی زد/میگه دوستت دارم نگو فقط بگو واریز شد/ خانوم ها باهاش موافقین؟آقایون نظرتون؟/سالن منفجر شد6037🤣🤣🤣

انتشار 14 تیر 1403

طوطیانیوز: حرف دل خانم ها رو بهنوش بختیاری در برنامه شب آهنگی زد که در ادامه تماشا نمایید.

(ویدیو) حرف دل خانم ها رو بهنوش بختیاری در برنامه شب آهنگی زد/میگه دوستت دارم نگو فقط بگو واریز شد/ خانوم ها باهاش موافقین؟آقایون نظرتون؟/سالن منفجر شد6037🤣🤣🤣

به گزارش طوطیانیوز، بهنوش بختیاری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان 29 اردیبهشت ماه 1354 در محله مهرآباد جنوبی تهران متولد شد.این بانوی هنرمند در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر بزرگ‌تر از خود به نامهای بهناز، بهزاد و بهروز دارد. بهرام بختیاری پدر خانم بازیگر اصالت بختیاری دارد و اشرف خانم مادر ایشان اهل تهران است. بهنوش بختیاری و پدرش در فیلمی به نام زندگی در شهر بزرگ همبازی شده اند.

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 با محمدرضا آریان ازدواج کرد. این زوج زندگی آرام و عاشقانه ای را تاکنون تجربه کرده و فرزندی ندارند.محمدرضا آریان از نویسنده و کارگردانهای کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویر خود در شبکه های اجتماعی ندارد. او در آثاری همچون سریالهای ترش و شیرین، جایزه بزرگ و فیلم کلاه قرمزی و سروناز به عنوان نویسنده حضور داشته است.

حامد آهنگی مقدم (زادهٔ 17 تیر 1358) کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون و فوتبالیست سابق اهل ایران است. آهنگی فعالیت هنری را از سال 1381 آغاز کرد و از سال 1395 با اجرا در برنامه خندوانه به شهرت رسید.فصل سوم برنامه شب آهنگی که برنامه جدید حامد آهنگی مجری و کمدین معروف سینما و تلویزیون ایران است از شبکه فیلم نت درحال پخش است.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب