(ویدیو) حرکت زشت و چندش آور جورجینا جلوی دوربین/ قیمت ساعت میلیاردی بینظیر جورجینا

انتشار 14 مهر 1403

طوطیانیوز: حرکت عجیب و باورنکردنی جورجینا همسر رونالدو که جدیدا دوربین ها شکارش کرده اند را در ویدیو ببینید.

(ویدیو) حرکت زشت و چندش آور جورجینا جلوی دوربین/ قیمت ساعت میلیاردی بینظیر جورجینا

گزارش طوطیا نیوز، کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو متولد 5 فوریهٔ 1985، بازیکن فوتبال اهل پرتغال است که برای تیم ملی پرتغال و باشگاه النصر عربستان به عنوان کاپیتان و در پست مهاجم بازی می‌کند. او اغلب به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تمام دوران شناخته می‌شود. رونالدو بیشتر از هر بازیکن اروپایی دیگر، پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا را دریافت کرده است. او در طول دوران حرفه‌ای‌اش 34 جام کسب کرده که شامل هفت عنوان قهرمانی در لیگ، پنج لیگ قهرمانان اروپا، یک جام ملت‌های اروپا و یک لیگ ملت‌های اروپا می‌شود

رودریگز پس از ملاقات با کریستیانو رونالدو، در یک فروشگاه غیرتجاری گوچی در مادرید، جایی که او به عنوان فروشنده مشغول به کار بود، از سال 2016 با فوتبالیست پرتغالی در رابطه است. در نوامبر 2017، رودریگز یک دختر از رابطه با او به دنیا آورد. همچنین در آوریل 2022 دوقلوهای آنها به دنیا آمدند که تنها یکی از آنها سالم ماند.

ویدیویی از جورجینا در حالتی عجیب و کاری عجیب تر منتشر شده و شدیدا وایرال شده است و جالب است بدانید ساعتی که در دست جورجینا است 12 میلیارد تومن قیمت دارد.این ویدیو نظر بسیاری از کابران را به خود جلب کرده است و خاکی بودن این سلبریتی را نشان میدهد.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید
پربازدیدترین مطالب