(ویدیو) حضور جالب و متفاوت نصرالله رادش،برنده جوکر در موزیک ویدیوی جدید بنیامین بهادری

انتشار 14 مهر 1403

طوطیانیوز: در اقدامی جالب بنیامین بهادری در جدیدترین موزیک ویدیوی خود از نصرالله رادش دعوت کرده است.این ویدیو را ببینید.

(ویدیو) حضور جالب و متفاوت نصرالله رادش،برنده جوکر در موزیک ویدیوی جدید بنیامین بهادری

به گزارش طوطیا نیوز، بنیامین بهادری خوانندهٔ، ترانه‌سرا و آهنگساز ایرانی موسیقی پاپ در 18 شهریور 1361 در تهران در محله جیحون متولد شد.وی اصالتاً اهل محله زنگیشا تنکابن است. او از کودکی علاقهٔ بسیاری به فراگیری موسیقی داشت. 16 ساله بود که به شعر و موسیقی روی آورد. در 19سالگی به فراگیری گیتار پرداخت و قبل از شروع به کار حرفه‌ای به ترانه‌سرایی می‌پرداخت؛ سپس به‌صورت حرفه‌ای آهنگ‌سازی را آغاز کرد. در این مدت در چند آهنگ و ترانه با خوانندگان دیگرِ موسیقی پاپ همکاری داشت و یک آلبوم به نام «گلهای رنگین‌کمان» برای کودکان ساخته و سرانجام با آلبوم 85 خوانندگی را به‌صورت حرفه‌ای آغاز کرد.

در سال 1392 ماشینی در اتوبان همت با ماشین بنیامین و همسرش تصادف می‌کند. بنیامین سالم می‌ماند اما همسر وی که پشت فرمان بود، پس از رسیدن به بیمارستان جانش را از دست می‌دهد. تنها یادگار بنیامین از همسرش دختری به نام بارانا بود. بنیامین در سال 94 با شایلی محمودی که زنی ایرانی-آمریکایی است، ازدواج می‌کند و در سال 94 برای زندگی به لندن می‌رود و فیلمی به نام سلام بمبئی را به همراه محمدرضا گلزار بازی می‌کند. وی صاحب دو فرزند پسر از همسر دوم خود می‌شود.

بنیامین تاکنون پنج آلبوم به نام‌های 85 و 88 ،93، 94 و ماه مهربون (در مورد محرم) عرضه کرده و چندین تک‌آهنگ نیز ارائه داده‌است. او در چندین کنسرت در ایران و خارج از ایران به اجرای زندهٔ برنامه پرداخته‌است.

نصرالله رادش از بازیگران بسیار حرفه ای و مردمی کشورمان اخیرا در موزیک ویدیوی بنیامین بهادری از خوانندگان قدیمی کشور حضور داشته که این حرکت زیبای بنیامین بهادری بسیار وایرال شده و ترکیب بسیار زیبایی به وجود آورده است.این ویدیو را ببینید.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید
پربازدیدترین مطالب