(ویدیو) لحظه کارت گرفتن الیکا عبدالرزاقی/ از خنده غش کرد/ واتاشینا نی نای نای🤣/فقط اونجا که میگه چان چان چشاتو بادومی کن

انتشار 17 مرداد 1403

طوطیا نیوز: لحظه کارت گرفتن الیکا عبدالرزاقی/ از خنده غش کرد را ببینید.

(ویدیو) لحظه کارت گرفتن الیکا عبدالرزاقی/ از خنده غش کرد/ واتاشینا نی نای نای🤣/فقط اونجا که میگه چان چان چشاتو بادومی کن

به گزارش طوطیا نیوز،الیکا عبدالرزاقی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 18 مرداد ماه 1358 در رامسر متولد شد.الیکا عبدالرزاقی دارای مدرک لیسانس ادبیات نمایشی است و دو برادر به نامهای مانلی و بورژین دارد که بورژین، بازیگر و کارگردان تئاتر بوده و در چند نمایش با خواهر خود همکاری کرده است.

خانم عبدالرزاقی در سی و سه سالگی و در سال 1391 با امین زندگانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون نامزد کرد و یک سال بعد زندگی مشترک خود را آغاز کردند.امین زندگانی بازیگر کشورمان 5 شهریور 1351 در تهران متولد شد و فعالیت هنری خود را از سال 1370 با ورود به دانشگاه تئاتر آغاز کرد.

همسر خانم عبدالرزاقی با سریال وکلای جوان وارد قاب تلویزیون شد و با سریال به سوی افتخار و معصومیت از دست رفته به شهرت رسید. سریال مختارنامه، همسفر، راه سوم و فیلم ملک سلیمان از کارهای شاخص امین زندگانی در عرصه بازیگری است.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب