(ویدیو) صحبت های محمدباقر قالیباف/ در برابر چنین رهبر و مردمی سر تعظیم فرود می آورم

انتشار 15 مهر 1403

طوطیا نیوز: قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نماز جمعه این هفته رهبر حکیم انقلاب اسلامی روشن ترین جلوه اتحاد و اقتدار ملی بود.

(ویدیو) صحبت های محمدباقر قالیباف/ در برابر چنین رهبر و مردمی سر تعظیم فرود می آورم

به گزارش طوطیا نیوز، محمدباقر قالیباف در 1 شهریور 1340 در شهر طرقبه از پدری کُرد کرمانج و مادری فارس زاده شد. پدرش حسین قالیباف است و برادرش حسن قالیباف طرقبه‌ای در عملیات کربلای 4 در جریان جنگ ایران و عراق کشته شد.

قالیباف در سال 1361 در سن 21 سالگی ازدواج کرد. همسر او زهرا مشیر، زنی از محلهٔ طرقبه است که همسایه قالیباف بود. وی در حال حاضر نماینده مردم تهران در مجلس و همچنین رئیس مجلس شورای اسلامیست.

قالیباف گفت: نماز جمعه این هفته رهبر حکیم انقلاب اسلامی روشن ترین جلوه اتحاد و اقتدار ملی بود و بار دیگر مردم حماسه وحدت آفریدند و زن و مرد و پیر و جوان با سلیقه های سیاسی مختلف برای حفظ کیان وطن پشت سر رهبری حکیم و شجاع نماز وحدت خواندند و جمعه تاریخی نصر را برای ایران اسلامی رقم زدند و دنیا شاهد بود که ایران عزیز ما به پشتوانه وجود رهبری انقلابی و با درایت و ملت هوشمند و با غیرت قوی و سربلند است و نیروهای مسلح به پشتوانه این دو نعمت دلگرم و قدرتمند هستند.

هوشمندی رهبر شجاع انقلاب مبنی بر برگزاری خطبه‌های نماز جمعه و تاریخ‌سازی مردم، به دشمن پیام اقتدار داد و برای جامعه، آرامش به ارمغان آورد و در جبهه های مقاومت روحیه امید تزریق کرد. اینجانب در برابر چنین رهبر و مردمی سر تعظیم فرود می آوریم و خداوند خداوند کریم را سپاس می گوییم.

صحبت های آقای قالیباف ار در ویدئو ببینید.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید