فایل صوتی لورفته و شرم آور نتانیاهو: باید به ایران پاسـخ سطحی بدهیم و آن را بزرگ‌نمایی کنیم

انتشار 17 مهر 1403

طوطیا نیوز: به‌تازگی یک فایل صوتی از سخنان نتانیاهو در یک جلسه خصوصی با اعضای نظامی و اطلاعاتی اسرائیل منتشر شده است.

فایل صوتی لورفته و شرم آور نتانیاهو: باید به ایران پاسـخ سطحی بدهیم و آن را بزرگ‌نمایی کنیم

به گزارش طوطیا نیوز ،بنیامین «بی‌بی» نتانیاهو (به عبری: בִּנְיָמִין "ביבי" נְתַנְיָהוּ؛ زادهٔ 21 اکتبر 1949) سیاستمدار اهل اسرائیل است که از سال 2022 به عنوان نخست‌وزیر اسرائیل فعالیت می‌کند.

نتانیاهو در این جلسه می‌گوید:

🔸حملات ایران باعث شده که ابهـ.ـت و بازدارنـ.ـدگیِ ما از بین برود. ناچاریم به ایران پاسـ.ـخ بدهیم. اگر نتوانیم به حـ...ملهٔ ایران جواب بدهیم، حجم تـ.ـرس در داخل اسـ..ر..ائیل بیشتر می‌شود و این خطرناک است. ما نمی‌خواهیم داخل اسـ.ـر..ائیل از این نابه‌سامان‌تر بشود و وضع از این بدتر شود.

🔸ما برای پاسـ.ـخ به ایران 2 مسئله را باید در نظر بگیریم؛ اول اینکه پاسـ.ـخ باید سـ.ـطحی باشد تا ایران حملهٔ دوباره نکند. فقط باید حـمله اتفاق بیفتد؛ حالا این حـ...مله می تواند به‌صورت سطحی باشد. دوم اینکه این اتفاق باید در رسانه بزرگنمایی شود و بزرگ جلوه کند تا تأثیر رسانه‌ای داشته باشد.

🔸مهم‌تر از این‌ها کار رسانه‌‌ای است؛ باید قبل‌از عمـ.ـلیات ما علیه ایران، تـ.ـرس در ایران حاکم شود؛ مثل کاری که ایران با ما کرد و باعث شد فروشگاه‌ها خالی شود و مردم ما نگران از وضعیت شدند. این اتفاق باید در ایران بیفتد و نگرانی در ایران حاکم شود.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران