(ویدیو) سرویس مدرسه فوق لاکچری فرزندان فرح دیبا و محمدرضا پهلوی/ دزدی از جیب ملت و خرج‌های بی‌مورد/ وقتی بچه های شاه ملعون با هلیکوپتر رفت آمد میکنن!

انتشار 31 شهریور 1403

طوطیا نیوز: فرح و محمدرضا پهلوی دارای 4 فرزند به نام‌های رضا پهلوی، فرحناز، علیرضا و لیلا بودند که از این میان لیلا و علیرضا به ترتیب در سال‌های 1380 و 1389 خودکشی کردند. ویدئویی را مشاهده فرمایید که فرزندان فرح دیبا با هلی‌کوپتر به مدرسه می‌روند و او آن‌ها را بدرقه می‌کند.

(ویدیو) سرویس مدرسه فوق لاکچری فرزندان فرح دیبا و محمدرضا پهلوی/ دزدی از جیب ملت و خرج‌های بی‌مورد/ وقتی بچه های شاه ملعون با هلیکوپتر رفت آمد میکنن!

به گزارش طوطیا نیوز، فرح دیبا در 22 مهر 1317 هجری شمسی در تبریز متولد شد، پس از اخذ مدرک دیپلم به فرانسه رفت و در رشتۀ معماری در دانشکدۀ هنرهای زیبا مشغول تحصیل شد. او با ازدواج با محمد‌رضا شاه به‌عنوان همسر سوم شاه و بعداً با وضع قانونی به سمت نایب‌السلطنه رسید، ازجمله اصلی‌ترین فعالیت‌های فرح بعد از مرگ شاه متوجه براندازی نظام جمهوری اسلامی‌ و حمایت مالی از راه‌اندازی رسانه‌ها و نشریات و گروه‌های سلطنت‌طلب بود.

شاه در هواپیما از فرح به زبان فرانسوی خواستگاری می‌کند و فرح هم بلافاصله قبول می‌کند. در 29 آذرماه 1338 در کاخ گلستان جشن عروسی مفصل محمدرضا و فرح دیبا با حضور بیش از 400 میهمان برگزار می‌شود.مهریه فرح 5 میلیون تومان‌ تعیین شد و به دستور محمدرضا یک حساب بانکی به مبلغ 2 میلیون تومان برای فرح باز شد.

ویدئویی را مشاهده فرمایید که علیرغم فقر موجود در جامعه، فرزندان فرح و محمدرضا پهلوی با هلی‌کوپتر به مدرسه می‌روند.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب