(ویدیو) تا حالا خاکستر یک انسان رو زیر میکروسکوپ دیده بودین؟!/ کلیپی عجیب از تماشای خاکستر جسد در زیر میکروسکوپ!

انتشار 9 مهر 1403

طوطیانیوز: گابریل فوکس به دنبال سوگ از دست دادن پدرش، خاکستر‌های پدرش را زیر یک میکروسکوپ با قدرت بالا قرار داد و دقیقاً همان چیزی را که به دنبالش بود پیدا کرد./ بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزلۀ تأیید محتوای آن نیست و صرفاً جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

(ویدیو) تا حالا خاکستر یک انسان رو زیر میکروسکوپ دیده بودین؟!/ کلیپی عجیب از تماشای خاکستر جسد در زیر میکروسکوپ!

به گزارش طوطیانیوز، در سال 2017 مطالعه بر روی 150000 ستاره ثابت کرد که انسان‌ها و کهکشان 97٪ اتم‌های مشابه دارند.مثل بدن انسان همه ستاره‌ها هم سرانجام به پایان می‌رسند، چون انرژی کافی برای حفظ خود ندارند پس فرو می‌ریزند و منفجر می‌شوند. همه موادی که در بدن‌های ما وجود دارند از همان غبار ستاره‌ای باقی مانده سرچشمه می‌گیرند و از آنجا وارد گیاهان می‌شوند و سپس به مواد مغذی تبدیل می‌شوند که برای تمام کارهایی که انجام می‌دهیم، مثل فکرکردن حرکت‌کردن و رشدکردن به آنها نیاز داریم.

سوزاندن پیکر مردگان در کنار خاکسپاری یکی از روش‌های قدیمی و رایج تشییع اموات در دنیاست که هم با باور‌های مذهبی رایج در برخی جوامع منطبق است و هم در میان برخی مردمان جوامع مدرن هم رواج دارد. تاریخ مرده سوزی (Cremation) بین بشر به 20 هزار سال پیش و به جسد فردی موسوم به مونگو لیدی در دریاچه مونگو استرالیا بر می‌گردد.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب