(ویدیو) تیکه بانمک پژمان جمشیدی به امیرمهدی ژوله در برنامه عادل فردوسی پور/میگه چرا ناله داری، خب ناله کن بعد حرف بزن

انتشار 16 تیر 1403

طوطیا نیوز: پژمان جمشیدی و محمد بحرانی در برنامه فوتبال 360 از غر زدن‌های امیرمهدی ژوله و لحن صحبت کردن او هنگام ویس گرفتن پرداختند.

(ویدیو) تیکه بانمک پژمان جمشیدی به امیرمهدی ژوله در برنامه عادل فردوسی پور/میگه چرا ناله داری، خب ناله کن بعد حرف بزن

به گزارش طوطیا نیوز، عادل فردوسی‌پور (زادهٔ 11 مهر 1353) گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، صداپیشه، مترجم و مدرس دانشگاه اهل ایران است.

فردوسی‌پور فعالیت حرفه‌ای خود از سال 1372 با روزنامه‌نگاری در مجلات ورزشی شروع کرد و سپس در تلویزیون نیز به عنوان گزارشگر ورزشی مشغول به کار شد. او پس از گزارشگری مسابقات فوتبال جام جهانی 1998 به شهرت رسید و در سال 1378 برنامه 90 را برای بررسی فوتبال ایران طراحی و تهیه کرد. او تا سال 1397 که از سوی مدیران صداوسیما کنار گذاشته شد، به اجرای 90 پرداخت و این برنامه همواره از پرمخاطب‌ترین و بهترین برنامه‌های صدا و سیما به‌شمار می‌رفت. او همچنین تهیه‌کنندهٔ برنامه‌های پرطرفدار دیگری مانند فوتبال 120 و فوتبال 360 است.در 28 اسفند 1402 رسانه ها از بازنشستگی وی از صدا و سیما خبر دادند.

پژمان جمشیدی (زادهٔ 20 شهریور 1356) بازیگر ایرانی و بازیکن سابق فوتبال است. او در طول فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس، پاس تهران، فولاد خوزستان، استیل آذین و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد. جمشیدی از پول‌سازترین و فعال‌ترین بازیگران سینمای ایران در سال‌های اخیر است

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب