(ویدیو) تیتانیوم بیابانی/ خوشرنگترین و جدیدترین آیفون 16 پرومکس

انتشار 11 شهریور 1403

طوطیانیوز: در این ویدئو نمایی از آیفون 16 پرومکس را با رنگ تیتانیوم بیابانی مشاهده می‌کنید.

(ویدیو) تیتانیوم بیابانی/ خوشرنگترین و جدیدترین آیفون 16 پرومکس

به گزارش طوطیانیوز، اپل در نظر دارد آیفون 16 پرو مکس را در رنگی جدید به نام تیتانیوم بیابانی عرضه کند. برخی گمانه زنی‌ها به ته رنگ طلایی برای این رنگ جدید اشاره داشتند، اما بنابر ویدیویی جدید به نظر می‌رسد تیتانیون بیابانی بیشتر قهوه‌ای است تا این که طلایی باشد.

منبعی که به عرضه این گوشی در رنگ تیتانیوم طلایی اشاره کرده، دقیقاً همان منبعی است که قبل از عرضه رسمی آیفون 15 پرو اعلام کرده بود این گوشی در رنگ تیتانیوم طبیعی به بازار عرضه می‌شود؛ بنابراین انتظار می‌رود این خبر هم درمورد رنگ جدید آیفون 16 پرو دقیق باشد.

البته تصویر منتشرشده علاوه‌بر رنگ گلد تیتانیوم، برخی جزئیات دیگر این گوشی را نیز نمایش می‌دهند؛ برای مثال، در کنار دکمه روشن / خاموش دستگاه، دکمه جدیدی می‌بینید که احتمالاً شاتر دوربین است. پیش‌ازاین تأیید شده بود سری آیفون 16 یک دکمه شاتر اختصاصی برای دوربین دارد.اپل در گوشی آیفون 15 پرو تصمیم گرفت بعد از آیفون X، بار دیگر رنگ طلایی را از محصولات جدیدش حذف کند. این سری دستگاه‌ها در 4 طیف رنگی تیتانیوم طبیعی، تیتانیوم آبی، تیتانیوم سفید و تیتانیوم مشکی روانه بازار شدند.

البته تصویر منتشرشده از گوشی جدید آیفون در رنگ تیتانیوم طلایی ماکت است و جزئیات دقیقی از رنگ نمونه واقعی این گوشی نشان نمی‌دهد. به‌احتمال زیاد در آیفون‌های جدید شاهد بازگشت رنگ طلایی خواهیم بود.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب