دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
عکس /

(تصاویر) 10 مورد از عجیب ترین مسابقات که از شنیدنش شوکه میشید!/ازسونا در دمای بالا تا دنبال کردن یک پنیر

شنبه، 23 تیر 1403
طوطیا نیوز:مسابقات عجیبی در همه جای دنیا برگزار میشه که از شنیدنش شوکه میشید. در ادامه مطلب این مسابقه ها رو معرفی می کنیم.

به گزارش طوطیا نیوز،مسابقه و سرگرمی یکی از بهترین تفریحات جهان به شمار می رود، که هر ساله از سوی سرزمین ها و اقوام مختلف به صورت تفریحی یا سنتی رقابت های جذاب و گاها عجیب و خنده داری برگزار می گردد. در تمام کشورها رسوم و سنت های جالبی وجود دارند که با گذر زمان و پیشرفت زندگی مردم به بازی های مفرح و محبوبی تبدیل شده اند. ما در ترینی ها به سرتاسر جهان زده ایم و 10 تا از عجیب ترین مسابقات دنیا را برای شما در این مقاله گردآوری نموده ایم، امیدواریم با مطالعه آن لحظات خوشی را سپری نمایید.

10. مسابقه جهانی سونا

سونا یکی از جذاب ترین امکانات رفاهی برای ریلکس کردن و رفع خستگی به شمار می رود. کشور فنلاند از این موقعیت تفریحی مسابقه ای عجیب و خطرناک را هر ساله با جمع کثیری از شرکت کنندگان برگزار می کرد

مسابقه دهنده ها باید در اتاق سونا با دمایی حدود 203 درجه فارنهایت بنشینند که هر 30 ثانیه با ریخت آب بر بخش تنور بخار ساز بر گرما و بخار آب افزوده می گردد. هر کس بتواند زمان بیشتری در اتاق باقی بماند، برنده خواهد شد. در سال 2010 برنده که ولادیمیر لیدیزنسکی نام داشت در فینال به ایست قلبی دچار و جان خود را از دست داد. پس از این اتفاق دولت فنلاند، مجوز مسابقه را برای همیشه لغو نمود.

9. مسابقه اردک های پلاستیکی

سنگاپور هر ساله مسابقه ای عجیب و مفرح را با نام اردک های پلاستیکی برگزار می کند؛ که به یکی از جاذبه های گردشگری این کشور نیز تبدیل گردیده است. اردک های پلاستیکی کوچکی که کودکان برای بازی در وان حمام از آن استفاده می کنند، شرکت کنندگان این رقابت به شمار می روند.

افراد شرکت کننده هر کدام زیر یکی از این اردک ها نام خود را نوشته و آن را در رودخانه رها می کنند، هر عروسکی که زودتر از خط پایان عبور کند، مبلغ 1 میلیون دلار برای صاحبش به ارمغان می آورد.

8. مسابقه زورآزمایی با گوش

زور آزمایی با گوش از جمله عجیب ترین مسابقات دنیا است که سابقه و تاریخچه مشخصی ندارد، اما امروزه در اکثر کشورها به صورت گسترده اجرا می شود.

این رقابت به این صورت است که دو شرکت کننده مقابل یکدیگر می نشینند و با استفاده از یک طناب پلاستیکی نازک که به گوششان متصل شده، حریف را به سمت خود می کشند، هر فردی که بتواند رقیب را از خطی که به عنوان مرز قرار داده شده، عبور دهد برنده اعلام می گردد.

7. مسابقه اسکی با گاو

پاکستان مهد برگزاری یکی دیگر از عجیب ترین مسابقات جهان است. رقابت اسکی با گاو بر سطح خاک از جمله محبوب ترین مسابقات این کشور به شمار می رود.

افراد شرکت کننده بر سطح تخته ای شبیه به اسکیت می ایستند و طنابی را که به دو گاو مصل شده دریک دست محکم نگه می دارند. سپس با دست دیگر به گاوها تازیانه می زنند تا با سرعت حرکت کنند، هر فردی که مسافت بیشتری را طی نماید، برنده است.

6. مسابقه گزنه خوری

آیا تا به حال گیاه گزنه را از نزدیک دیده اید؟ همانطور که از اسمش پیداست، گزش بسیار دردناک بارز ترین ویژگی آن است. در کشورهایی همچون آمریکا، استرالیا، انگلستان و ایرلند رقابتی تحت عنوان گزنه خوری برگزار می گردد.

شرکت کنندگان باید ظرف مدت 1 ساعت تمام گزنه ای که برای شان در نظر گرفته شده را بخورند. سوزش شدید و خارش دیوانه کننده تا چندین روز رقابت دهندگان را رها نخواهد کرد.

5. مسابقه کشتن حشره

هر ساله در ایتالیا مسابقه ای عجیب به نام کشتن حشرات برپا می گردد، که با استقبال بی نظیری مواجه می شود. شرکت کنندگان باید در مدت 10 دقیقه هر اندازه که می توانند حشره کشته و جمع نمایند، در پایان برای هر جسد حشره 10 یورو جایزه پرداخت می شود؛ که به سه نفر برتر اهدا خواهد شد.

4. مسابقه حمل همسر

روستای سونکاجاروی در کشور فنلاند، محل برگزاری یکی از عجیب ترین مسابقه های جهان و پر هیجان حمل همسر می باشد. در این رقابت شرکت کنندگان باید همسران خود را به صورت وارونه بر شانه های خود حمل کرده و مسافتی طولانی را در مسیرهای مختلف آبی، خاکی و تپه ای بدود.

متاسفانه همسران در جریان مسابقه بارها از دست شوهران رها شده و با کبودی، زخم و جراحات متفاوتی رو به رو می گردند. گرفتن دست یا بازوی زن در زمان رقابت از خطاها محسوب شده و موجب حذف متخلفان خواهد شد.

3. مسابقه شلیک نخود

شاید بتوان گفت مسابقه شلیک نخود، نوع ابتدایی و سنتی ورزش مفرح پینت بال و از عجیب ترین مسابقات ورزشی جهان است. رقابت دهندگان با استفاده از اسلحه های مختلفی که همگی دست ساز و بی خطر هستند با نخود به جنگ هم می روند.

هر فردی که با اصابت بیشتر نخود مواجه گردد؛ بازنده شده و باید از بازی خارج شود. امروزه با پیشرفت ابزار الکترونیکی سنسورهای لمسی حساس بر روی لباس شرکت کنندگان نصب می شود تا در صورت اصابت نخود هشدار لازم را به داوران بدهد.

2. مسابقه غلت زدن در گل

در کشور ژاپن مسابقه عجیب، مضحک و گاها خطرناکی با نام غلت زدن در گل اجرا می شود، که طرفداران بیشماری را برای شرکت در رقابت گرد هم جمع می کند. رقابت دهندگان باید با غلت زدن در گل به خط پایان برسند و البته مسیر پیش رو اصلا ساده و هموار نخواهد بود.

در برخی قسمت های این مسابقات عجیب در جهان باید از سطحی شیب دار بالا رفته و از سوی دیگر به پایین سر بخورند؛ که به دلیل لغزنده بودن گل هایی که به لباس آن ها چسبیده، کاری سخت و بسیار خسته کننده می باشد.

1. مسابقه دنبال کردن پنیر

کشور انگلستان مهد برگزاری جالب ترین مسابقات جهان، مضحک و گاها خطرناک به نام دنبال کردن پنیر می باشد. شرکت کنندگان باید بالای یک تپه قرار بگیرند و داوران با پرتاب یک تکه پنیر به سمت پایین تپه آنان را برای دنبال کردن پنیر و یافتنش ترغیب می کنند.

چون تمام رقابت دهندگان باهم مسیر را طی می نمایند، احتمال لیز خوردن و زیر دست و پا گیر افتادن شان بسیار زیاد است



سه کارت جادویی بازی تلگرامی همستر/ فقط تا ساعت 15 فردا 26 تیر فرصت دارید با انتخاب این 3 کارت، 5 میلیون سکه رایگان دریافت کنید/ +آموزش وارد کردن کارت و گرفتن سکه رایگان
رونمایی محسن کیایی از دختر ناز و همسر جوانش به مناسبت 22مین سالگرد ازدواجشان/ مجری برنامه "صداتو"، برای اولین بار، خاطره ای از ازدواج زودهنگامش تعریف کرد
(تصاویر) استایل های محرمی بازیگران معروف و محبوب ایرانی/ از المیرا شریفی و بهنوش طباطبایی تا احسان علیخانی و ساعد سهیلی
تصاویرحیرت انگیز از 5 حیوان جهان که توانایی راندن ماشین را دارند/ باورتون میشه نیمی از قلمرو حیوانات هم مثل انسان‌ها راننده‌های خوبی هستند؟
تصاویری از 10 حیوان که شگفت انگیز ترین زبان هارا در دنیا دارند/از قورباغه گرفته تا سقنقور زبان آبی
(ویدیو) عصبانیت مهراوه شریفی‌نیا در سریال پرطرفدار "زخم کاری"، سوژه‌ی کاربران مجازی خوش‌ذوق شد/ چیکار کنه خوب، عصبانیت بهش نمیاد اصلا
(تصاویر) سلیقه مثال زدنی شیلا خداداد و همسر جراحش، در انتخاب شیکترین رنگ مبلمان به رنگ زرشکی و شکلاتی/ قبول دارین سلیقه شونم مثل خودشون خاص و درجه یکه؟
حضور زهرا پزشکیان دختر رئیس جمهور،کنار مردم عادی در بیت رهبر معظم انقلاب !
(عکس) استوری قدردانی ویژه سردار آزمون از همشهری اش، ستاره والیبال، فرهاد قائمی، /معلم غیرت و پشتکار
تصاویر پربازدید از سینه زنی مهدی طارمی، بازیکن تیم اینتر، در هیئت عزاداری امام حسین/ دورهمی چهره های شاخص ورزشی و سینمایی در خانه مداح مشهور اهل بیت
(تصاویر) اکرم محمدی، رفعت سریال "شب دهم"، در کنار همسر و تنها دخترشان/ ماشالله خانم محمدی شیکتر و جوونتر از همیشه، بیشتر شبیه دوتا خواهرن تا مادر و دختر
(تصاویر) مانتوهای تابستانی خوش نقش و نگار الهام حمیدی، شیرین سریال "مختارنامه"/ الهام حمیدی اول سلیقه بوده بعدا دست و پا درآورده👌
(تصاویر) نگاهی به خانه 4 در 4 متری یک خانواده 3 نفره در ژاپن/ بطرز باورنکردنی جادار و دلبازه و هیچ کم کسری هم نداره
تصاویر سفر نیکی کریمی، فریماه فرجامی و تهمینه میلانی به آمریکا/ سه بانوی هنرمند کنارهم
(عکس) عاشقانه منحصربه‌فرد شاهرخ استخری برای سپیده بزمی‌پور، و پاسخ عاشقانه‌تر همسرش/ صحبتهای عاشقانه و اینستاگرامی شاهرخ استخری و همسرش
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان