دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(تصاویر) 9 تا از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی از نظر گوگل/ اصلا باورتون نمیشه کی نفر اول شده/ اصلا اصلا هم باورتون نمیشه گلزار و شهاب حسینی چندم شدن

یکشنبه، 31 تیر 1403
طوطیا نیوز: در ادامه به معرفی جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی از نظر گوگل پرداخته ایم. نظر شما چیست؟ باهاش موافقین؟

به گزارش طوطیا نیوز، بسیاری از ما از دیدن فیلم یا سریال لذت می‌بریم. به خصوص اگر هنرپیشگان جذاب و معروفی در آن‌ها نقش‌آفرینی کنند. منظور از جذابیت صرفا چهره نیست، بلکه بیشتر بازیگران به دلیل کاراکتر یا نحوه بازی کردن خوب خود محبوبیت پیدا می کنند و در دید عموم جذاب به نظر می‌رسند. در ادامه این مطلب با تعدادی از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی از نظر گوگل بیشتر آشنا خواهید شد.

1- سینا مهراد

اولین نفر در لیست جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی سینا مهراد است. آقای سینا مهراد متولد 12 آذر 1370 در تهران است. سینا مهراد مجرد است و در زمینه سینما و تلویزیون فعالیت دارد.

او برادر ساعد سهیلی و فرزند کارگردان قدیمی سینما، سعید سهیلی است. او فامیلی مهراد را به عنوان نام هنری برای خود برگزیده است. او از کودکی عاشق هنرپیشگی بود و اولین بار در فیلمی با نام” مردی شبیه باران” بازی کرد.

2- پارسا پیروزفر – جنتلمن و کم کار

این هنرمند معروف متولد 22 شهریور 1351 در تهران است. او لیسانس نقاشی دارد و در زمینه‌های مختلفی اعم از بازیگر سینما و تلویزیون، مدرس، بازیگر و کارگردان نمایش، نقاش، نمایشنامه نویس و مترجم به فعالیت می‌پردازد.

پارسا 176 سانتی ‌متر قد دارد در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است. پیروزفر در سال‌های 1371 تا 1375 در شغل صداپیشگی مشغول بوده و در نمایشنامه‌های رادیویی و نمایش ویژه کودکان فعالیت کرده است.

او اولین فعالیت بازیگری خود را در فیلم پری در نقش “شیخ سالک” آغاز کرد. در کنار هنر بازیگری بی‌نظیر او، چهره زیبایش هم دلیلی بر قرار گرفتن نام او در بین اسامی جذابترین بازیگر مرد ایرانی شده است.

3- بهرام رادان – هنرپیشه ای از نسل “چشم رنگی ها”

این هنرپیشه خوش قیافه متولد 8 اردیبهشت 1358 است. رادان 177سانتی ‌متر قد دارد، مجرد و فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است. بهرام رادان بازیگری را در سال 1378 در آموزشگاه هیوا آموخت و پس از آن در اولین فیلم خود “شور عشق” نقش‌آفرینی کرد.

او در ابتدا به دلیل چهره جذاب و زیبایش در فیلم “شور عشق” معروف شد؛ اما کم کم فن بازیگری را آموخت و در فیلم‌های بسیاری بازی و جوایز زیادی نیز دریافت کرد. عبازی های زیبا و ماندگار او در کنار چهره زیبا بهرام را به عنوان یکی از جذابترین بازیگران مرد ایرانی تبدیل کرده است.

4- پژمان بازغی - بازیگر و مدل

پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد.

5- محمدرضا گلزار - سوپراستار سینمای ایران

حالا که بحث جذاب ‌ترین بازیگران مرد ایرانی است، نام محمدرضا گلزار هم در این لیست می‌گنجد. به هر حال او نزدیک به 3 دهه به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازیگران مطرح سینمای ایران شناخته شده است. محمدرضا گلزار متولد فروردین 1356 در تهران است.

6- مهدی پاکدل - جذاب و خوشتیپ

مهدی پاکدل از بازیگران مشهور ایرانی در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون است که در تاریخ 10 تیر 1359 در اصفهان و در محله امامزاده زید که اکنون به هشت بهشت معروف است به دنیا آمد. پاکدل در خانواده ای هنرمند زندگی کرده است. این بازیگر کشورمان دانشجوی انصرافی در رشته گرافیک دانشگاه آزاد تهران است و راه بازیگری را برای آینده اش برگزید.

7- امیرحسین آرمان - جذاب و بیبی فیس

امیرحسین آرمان متولد 14 آبان 1361 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون میباشد. او اکنون 41 سال سن دارد اما قیافه و تیپ جوان او اصلا به سنش نمیخورد.

امیر حسین آرمان بازیگر محبوب کشورمان متولد آبان ماه 1361 در تهران است. این هنرپیشه با قد 182 سانتی‌متر به عنوان یکی از هنرمندان محبوب و خوشتیپ کشور به حساب می‌آید.

8- امیر مقاره - خواننده و بازیگر

امیر مقاره متولد 74 و هم اکنون 27 ساله است. از سال 1393 به صورت حرفه ای وارد رادیو جوان و کارهای مربوط به صدا شد. بعد از آن به خوانندگی در حوزه مدلینگ رغبت نشان داد و همین موضوع او را به مست خوشتیپ شدن هر چه بیشتر سوق داد. او از معدود بازیگرانی است که در استایل های مختلف عکس هایی در اینترنت منتشر کرده است.

9- شهاب حسینی- اعتبار سینمای ایران

نفر بعدی در لیست جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی یکی از سوپراستار های سینمای ایران است. سید شهاب الدین حسینی در 14 بهمن 1352 در تهران متولد شده و اصالتی تنکابنی دارد. او به دلیل اینکه تمایل داشت به کانادا مهاجرت کند تحصیلات خود را که در زمینه کارشناسی روانشناسی بود نصفه و نیمه رها کرد. خانواده او 6 نفر جمعیت دارد و شهاب فرزند اول است.



(ویدیو) رفاقت عمیق حمید گودرزی و مادر جوانِ تازه فوت شده‌اش از زبان خودش/ خدا رحمتشون کنه چقدر فاصله سنیشون کم بوده!
تصویری پربازدید از پدر واقعی و کودکی رز رضوی "بازیگر مختارنامه"/ ماشالا چقدر شبیه پدرشون هستن!
(ویدئو) دوستی کوتوله معلول مسیحی و نابینای مسیحی/ تصویری از سال 1889 که درس زیادی به ما می ده / دوستی دین نمیشناسه
(ویدیو) یادی بکنیم از تست بازیگری شاهکار امین حیایی در حضور سیروس الوند و خسرو شکیبایی/از اولش بهترین بوده، فقط ببین چجوری ادای خسرو شکیبایی رو هم رو‌در‌ روی خودش درمیاره
(ویدئو+ عکس)حادثه خطرناک برای رئیس جمهور در شب تاسوعا/هجوم مردم برای سلفی گرفت با مسعود پزشکیان دردسر ساز شد
تصاویر حیرت انگیز از خانه حریری تبریز/ نخستین موزه مطبوعاتی ایران/ معماری فوق العاده قاجار
(ویدیو) زیباترین نگاه‌های عاشقانه پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین، بهنام و ماهی سریال "در انتهای شب"/ سکانس پایانی سریال "در انتهای شب"
(تصاویر)قاب خاص از ادای احترام 3 فرزند رهبر معظم انقلاب در مراسم ختم پدر حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حجازی
عکس زیبایی از نسرین مقانلو و همسر فوتبالیستش، کمال خلیلیان، در کنار پسر کوچکشان در امریکا
(عکس) وحشتناک‌ترین تجربه زنان چینی برای زیباتر بودن/ درد هولناکی که بخاطر پیدا کردن شوهر مجبور به تحملش بودند/ حتی فکر کردن بهش زجرآوره!
(عکس) خلاقیت خنده دار یک نانوایی برای افزایش فروشش پای سوپراستار مشهور ایرانی را نیز به تبلیغات باز کرد/ عکس تبلیغاتی محمدرضا گلزار برای نان بربری
(ویدئو) اشک های بی امان علی دایی به هنگام شنیدن روضه امام حسین(ع)/ تا بحال این روضه ترکی رو شنیده بودین اصلا؟
(ویدیو) مکالمۀ انگلیسی تاریخی حامد آهنگی و استاد نیکخواه/ مای نیم ایز جک/ فقط اون تیکه آخر آقای نیکخواه 😂
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل اکسپت مقاله
مراحل چاپ کتاب