دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

تصاویر زیبا از بازیگر زن جوان و خوش سلیقه زخم کاری/ درخشش الناز ملک در عین سادگی بدون تجملات در استایلش

چهارشنبه، 03 مرداد 1403
طوطیا نیوز:الناز ملک از فصل گذشته تا فصل جدید، بازیگر زخم کاری است و توانسته توجه های زیادی را به خود جلب کند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به استایل های این بازیگر جوان.

به گزارش طوطیا نیوز،الناز ملک بازیگر جوان متولد 19 آذر 1374 و اصالتا اهل آذربایجان شرقی است. الناز ملک را با دو سریال سقوط و زخم کاری شناختیم و در همین تجربه های اول توانست توجه همه را جلب کند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به استایل های الناز ملک که در فصل جدید سریال زخم کاری هم حضور دارد.

بررسی استایل الناز ملک

بارهایی که الناز ملک را در مراسم‌ها و جمع‌های هنری دیده‌ایم زیاد نیستند اما در همین بارها نشان داده که می‌داند چطور خوش‌پوش و آراسته به نظر برسد. به ویژه در مراسم اکران فصل دوم زخم کاری این بازیگر با استایلی شیک و کلاسیک توانست توجه همه را به خود جلب کند و در جمع بازیگران کارآزموده دیگر بدرخشد.

تصویر بالا استایل الناز ملک برای این مراسم را نشان می‌دهد. کت و شلواری مشکی‌رنگ از جنس لینن و جلیقه‌ای سفید با خطوط ظریف مشکی و دکمه‌های چوبی. مدل پیله‌دار شلوار و آستین‌های بالازده کت، این استایل را کژوال‌تر و مطابق با حال و هوای گرم تابستان کرده‌ است. او کیف دوشی کوچک و شالی مشکی رنگ را برای تکمیل این استایل برگزیده بود

احتمالا این نکته را می‌دانید که ترکیب سفید و مشکی یکی از کم‌ریسک‌ترین انتخاب‌ها برای زمانی است که مطمئن نیستید چه بپوشید. چنین ترکیبی برای بیشتر مواقع رسمی و غیررسمی مناسب است و به همین دلیل برای اولین حضور یک بازیگر در چنین مراسمی انتخاب خوبی محسوب می‌شود.

به نظر نمی‌رسد الناز ملک علاقه زیادی به استفاده از اکسسوری‌ها داشته باشد. همانطور که می‌بینید تنها اکسسوری او یک دستبند ظریف با بند سفید رنگ است که با جلیقه و سر آستین کتش هماهنگی دارد. همچنین آرایش او به رژلب صورتی ملایم و کمی سایه و ریمل خلاصه می‌شود. نتیجه نهایی به بیننده حس شادابی و جوانی را القا می‌کند.

برخلاف آنچه در اکران زخم کاری بازگشت از الناز ملک دیدیم، در مواقع دیگر او میانه‌ای خوب با رنگ‌ها دارد. در بیشتر عکس‌هایی که در حساب اینستاگرام این بازیگر می‌بینیم، رنگ‌های شاد توجه ما را جلب می‌کنند.

در بیشتر این تصاویر او آرایش چشم ندارد یا به کمترین آرایش برای چشم‌هایش اکتفا کرده است و این کار باعث می‌شود زیبایی طبیعی چشم‌هایش نقطه قوت چهره او باقی بماند.

اگر می‌خواهید با اضافه کردن کمترین رنگ به استایل مشکی آن را هیجان‌انگیز کنید، پیشنهاد ما رنگ قرمز است. کافی است یک شال با طرح‌های مشکی به استایل مونوکروم مشکی‌تان اضافه کنید. یا یک پاپیون قرمز بر روی شومیز مشکی خود وصل کنید. همین اشاره کوچک قرمز می‌تواند بازی را عوض کند.

همانطور که گفتیم الناز ملک استایل‌های رنگی را دوست دارد و می‌داند چطور رنگ‌ها را در کنار هم به کار ببرد که زیباتر شوند.



(عکس) بوسه عاشقانه سینا مهراد، پسر خوش‌استایل سریال‌های "پدر" و "آقازاده"، بر دستان مادر محجبه و خوش خنده‌اش/ مانتوی مادرشون یه ایده بینظیره واسه همه‌ی مامانهای خوش‎سلیقه و باوقار👌
(عکس) پزشکیان پذیرفت بعد از کاپشن سبز و شلوار کرم کت و شلوار بپوشد/ بلاخره رئیس جمهور تغییر استایل میدهد
(عکس) چرا هرگز نباید گوشی آیفون"اپل" خیس را در برنج بگذارید!/ بهترین و مهم ترین راهکارهای طلایی که باید انجام دهید!
(ویدئو) حرکات خجالت آور و خنده دار ترامپ سر پیری!/ تبلیغ مسخره و خنده دار دونالد ترامپ برای رستوران هایش!
(ویدئو) یادی کنیم از طعنه و حرف 18+ رضا رویگری در برنامه زنده !/ مجری ترسید اخراج شه با این حرکت!😯
(ویدئو) ماهی که بعد از 4 سال همزیستی دوستش را بلعید
(تصاویر) چیدمان شیک و ایرانی‌پسند میز شام سپیده بزمی‌پور، همسر خوش‌سلیقه‌ی شاهرخ استخری، و عروس خانم برای مهمونای مخصوصش/ سفره آرایی به سبک سپیده بزمی‌پور
(ویدئو) تلاش خنده دار دو راکون برای باز کردن درب که در شبکه های اجتماعی پربازدید شده
(عکس) نوزاد جنجالی که رهبران کلیسای انگلیس و اعضای پارلمان را به جان هم انداخت، چهره‌ی پدر و مادرش را رسانه‌ای کرد/ اولین نوزادی که 70 سال پیش در آزمایشگاه متولد شد
(ویدیو) سخنان غم‌انگیز فرزندان سعید راد پیرامون بیماری که موجب فوت پدرشان شد/ پاسخ قاطع دختر سعید راد به شایعات آزار دهنده‌ اینروزها
(ویدیو) استایل کژوال و خوشرنگ پارسا پیروزفر در کنار طناز طباطبایی در اکران مردمی آخرین فیلم مرحوم رضا داوودنژاد، "مصائب شیرین"
(عکس) مهران غفوریان و دخترش هانا در کنار رود فرات
(ویدیو) آشپزخانه ی شیک و مدرن تازه عروس داماد سینمای ایران "سپند امیرسلیمانی و همسرش مونا کرمی"/ چقدر امروزی و مینیماله، منحصربفردترین کابینتا رو دارن!/فقط اون دکوری های عجیب غریبشون!
(تصاویر) پیراهن مجلسی خاص نعیمه نظام‌دوست در خارج از کشور با طرح اصیل ایرانی و روبان‌دوزی طلایی/ شیک و موقر👌
(تصاویر) لباس مجلسی خیره‌کننده‌ی بازیگر هالیوودی، جنیفر لوپز، در شب تولدش تمام نگاه‌ها را به خود جلب کرد/ چیدمان رویایی خونه و میز شامشون رو با این گلهای خاص و زیبا میپسندین؟
(تصاویر) 12 سنت عجیب و باورنکردنی قبایل آفریقایی که حتی دیدن تصاویرشان نیز شما را انگشت به دهان خواهد‌گذاشت/ الان خوشحالین در این قبایل بدنیا نیومدین؟
(ویدیو) لحظه عاشق شدن احمد مهران‌فر، ارسطو سریال "پایتخت"، و شبنم مقدمی به سبک دهه شصتی در سینمایی "خجالت نکش 2"/ چه گریم‌های دلبری!
(عکس) کد مورس همستر 5 مرداد+ آموزش دریافت یک میلیون سکه رایگان در برنامه فقط تا ساعت 22 جمعه 5 مرداد
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه