(تصاویر)چهره جدید از بازیگر زن سریال خاطره انگیز پدرسالار در 85سالگی/ چقدر این بازیگر تو این سریال حرص خورد ....

انتشار 26 خرداد 1403

طوطیا نیوز:در ادامه تصاویری از تغییر چهره آزیتا لاچینی بازیگر نقش «معصومه» در سریال پدرسالار را بعد از 31 سال در 85 سالگی مشاهده خواهید کرد.

(تصاویر)چهره جدید از بازیگر زن سریال خاطره انگیز پدرسالار در 85سالگی/ چقدر این بازیگر تو این سریال حرص خورد ....

به گزارش طوطیا نیوز،آزیتا لاچینی در سال 1316 در تهران به دنیا آمد. وی در سال 1337 کار گویندگی و اجرای نمایشنامه های رادیویی را آغاز کرد. در سال 1341 اولین کار خود در تئاتر را تجربه کرد و در سال 1341 در فیلم مسافری از بهشت به کارگردانی نصرت اله وحدت به عنوان بازیگر سینما ایفای نقش پرداخت.

11 ساله بودم که ازدواج کردم، 64 سال پیش. خیلی زود هم بچه دار شدم یعنی 13 ساله بودم که فرزند اولم متولد شد. فکر می کنم سال 1320 بود. دخترم هم در 14 سالگی ازدواج کرد. چهار نوه برای من آورده و خودش پنج نوه دارد (می خندد) من نوه 44 ساله و نتیجه 23 ساله دارم.

بعد از دختر اول، صاحب فرزند پسری به نام حبیب شدم. یک روز دیدم حال و اوضاع خوبی ندارد، نه دکتری در نزدیکی مان بود و نه بیمارستان های امروزی بود. تا بیایم به خودم بجنبم حبیب را از دست دادم. دو سالش بود. باورم نمی شد به این زودی پسرم را از دست بدهم اما خب خدا خودش زندگی حبیب را به من هدیه داده بود و خودش حبیب را گرفت. هنوز داغ حبیب از یاد و دلم نرفته بود که همسرم هم در 27 سالگی فوت کرد. 14 ساله بودم که بیوه شدم؛ آن هم با یک فرزند.

اسدالله مردی میانسال و پدری مهربان و در عین حال بسیار سخت‌گیر است. خانواده برای اسدالله خان ارزش ویژه‌ای دارد و تمامی پسران او به همراه عروس‌هایش در یک خانه زندگی می‌کنند. اما مشکل و ماجرای اصلی داستان از جایی شروع می‌شود که ناصر، پسر کوچک این خانواده تصمیم به ازدواج می‌گیرد، اما همسر او حاضر نیست تا در خانه‌ی پدری ناصر زندگی کند.

4

2

2

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب