(تصاویر) چیدمان شمالی و شیک رستوران احمدرضا عابدزاده با تابلوهای فوتبالی و سردر خاص و متفاوتش/ وجب به وجب این رستوان میگه که متعلق به عقاب آسیاست

انتشار 23 مهر 1403

طوطیا نیوز: فقط ببینین از لباس های ورزشی و دستکش های دروازه‌بانی عقاب آسیا برای دکوراسیون رستوران چه استفاده‌ی خلاقانه‌ای کردند.

(تصاویر) چیدمان شمالی و شیک رستوران احمدرضا عابدزاده با تابلوهای فوتبالی و سردر خاص و متفاوتش/ وجب به وجب این رستوان میگه که متعلق به عقاب آسیاست

به گزارش طوطیا نیوز، احمدرضا عابدزاده، دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه‌های پرسپولیس تهران و استقلال تهران، در تاریخ 4 خرداد 1345 در شهر آبادان به دنیا آمد. او به عنوان یکی از دروازه‌بانان برجسته و تجربه‌دار در تاریخ فوتبال ایران شناخته می‌شود.

احمدرضا عابدزاده، ششمین فرزند خانواده، در کودکی با انرژی بی‌پایان، زیر آفتاب سوزان آبادان، به دنبال توپ در زمین‌های گرم می‌دوید. او با توانایی‌های فوتبالی خود، راه خود را از آغاز زندگی در آبادان به سوی دنیای فوتبال شروع کرد ولی سفر زندگی فوتبالی احمدرضا عابدزاده با مهاجرت به اصفهان آغاز می‌شود، جایی که روزهای شوکوفایی خود را تجربه می‌کند.

نفیسه لطیفان همسر عابدزاده در سن 16 سالگی با عابدزاده دروازه بان که آن دوران 21 سال سن داشت، ازدواج کرد و در سن 18 سالگی اش، برای اولین بار مادر شد. دخترشان نگار متولد 1368 و پسرشان امیر عابدزاده متولد 1372 می باشد.

امیر عابدزاده متولد 6 اردیبهشت 1372 در تهران می باشد. پسر خانواده راه پدرش را دنبال کرد البته هیچ وقت نتوانست مانند پدرش اسطوره دروازه بانی باشد. امیر مدت کوتاهی برای تیم پرسپولیس بازی کرد و بعد از آن ادامه حرفه خود را آمریکا دنبال کرد. پسر عابدزاده معروف، در حال حاضر مجرد و هنوز ازدواج نکرده است.

در نهایت، احمدرضا عابدزاده در روز جمعه 23 دی ماه سال 1384، در حالی که چند سال بود که فوتبال را کنار گذاشته بود، به صورت افتخاری در دیدار دوستانه بین تیم‌های پرسپولیس و بایرن مونیخ، به مدت کوتاهی به میدان بازگشت و به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

در لحظه خاص خداحافظی عقاب آسیا از فوتبال، الیور کان، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ، احمدرضا عابدزاده را در آغوش گرفت. این لحظه وداع، نمادی از احترام و ارادت به یکی از بزرگترین نام‌های فوتبال ایران بود که باعث جلب توجه و ارادت هواداران و علاقمندان به این ورزش شد.

احمدرضا عابدزاده پس از بازنشستگی از فوتبال، به دنبال یک فعالیت آرام و کم‌حاشیه بود و با مشورت دوستانش تصمیم گرفت فست فود «برگر بار» را تأسیس کند. این رستوران به سرعت به مکانی برای جمع شدن اهالی فوتبال و هوادارانش تبدیل شد و انواع غذاهای فست فود در آن سرو می‌شود.

.

.

.

.

.

.

.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید