(تصاویر) گشتی در خانه‌ی خاص و باحال پاشا رستمی، مانی سریال گردن‌زنی، با چیدمان خوشرنگ و حیاطی که نمیشه ازش دل کند/ میبینین خونش هم مثل خودش خاص و البته مرموزه

انتشار 15 مهر 1403

طوطیا نیوز: در ادامه نگاهی داریم به سلیقه ی چیدمان پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش" که اینروزها نیمای سریال گردن زنی را ایفا میکند. اینطور که مشخص است ارامش و خاص بودن پاشا رستمی در نحوه ی چیدمان خانه اش هم قابل مشاهده است.

(تصاویر) گشتی در خانه‌ی خاص و باحال پاشا رستمی، مانی سریال گردن‌زنی، با چیدمان خوشرنگ و حیاطی که نمیشه ازش دل کند/ میبینین خونش هم مثل خودش خاص و البته مرموزه

به گزرش طوطیانیوز، پاشا رستمی بازیگر تلویزیون سینما و تئاتر متولد تیرماه سال 1363 می باشد پاشا رستمی در رشته مهندسی کشاورزی تحصیل کرده است و همچنین تدریس زبان هم می کند. پاشا رستمی بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و چند سالی از زندگی اش را در کانادا سپری کرد، او در سالهایی که کانادا زندگی کرد بیشتر تیزرهای تبلیغاتی می‌ساخت و دراین زمینه بسیار هم موفق بود. و با بازگشت به ایران دوباره فعالیت جدی در دنیای بازیگری را آغاز کرد.

پاشا رستمی اولین کارش را سال 87 انجام داد و البته خوش درخشید و در واقع سریال همه بچه‌های من به کارگردانی مرضیه برومند یک سکوی پرش بسیار خوب برای پاشا بود. استعداد پاشا رستمی هنرپیشه جوان که در سریال همه بچه‌های من به نمایش گذاشته شد راههای زیادی را برای او باز کرد.

وی که با نقش حامد در سریال لظه گرگ و میش بیش از پیش شناخته شد به تازگی در سریال گردن زنی که از پلتفرم فیلیمو منتشر می شود نقش مانی را ایفا کرده است.

تصاویری که مشاهده میفرمایید عکس هایی از گوسه وکنار خانه ی باصفای پاشا رستمی ست که از صفحه اینستاگرام وی انتخاب شده است.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب