دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
عکس /

(تصاویر+ قیمت) 5 رژ لب پاییزی که با هر رنگ لباسی ست میشه/ از برند با کیفیت ایرانی تا خارجی، خوش‌رنگترین رژ‌لب‌ها برای استفاده‌ی روزانه با هر رنگ لباسی

شنبه، 17 شهریور 1403
طوطیانیوز: در ادامه با معرفی 5 مدل رژ لب رنگ نود و شیک که میتوانید در پاییز بصورت روزانه استفاده کنیدبا شما همراه خواهیم بود.

به گزارش طوطیا نیوز، مناسبترین رژ لب ها در فصل پاییز، رژهایی هستند که رنگ نود دارند چون براحتی با هر رنگ لباس و استایلی ست میشوند. در ادامه به 5 مدل با کیفیت و جذاب رنگ نود رژ لب ها اشنا خواهیم شد.

1- رژ لب Maybelline Lifter Gloss 007

رژ لب میبلین مدل LIFTER GLOSS شماره 007 رنگ AMBER (کهربایی) لب های پر، براق و زیبا برای شما به ارمغان می آورد. بهره مندی از هیالورونیک اسید در ترکیبات رژلب مایع میبلین مدل لیفتر گلاس باعث حذف خطوط لب و صافی هر چه بیشتر با آبرسانی عمقی و بسیار ماندگار در هنگام استفاده می شود. رژلب های میبلین با گذراندن تست های آلرژی و درماتولوژیک گزینه ای ایده ال برای پوست های حساس می باشد. اپلیکاتور حرفه ای استفاده از محصول را آسان تر و سریع تر کرده و تنها با یکبار لب های شما جلوه سه بعدی خود را به دست می آورند. خالی از لطف نیست بدانیم رژلب LIFTER GLOSS میبلین نیویورک یکی از برندگان جایزه مجله ALLURE در سال 2022 بوده است.

قیمت: در حال حاضر قیمت این رژ در ایران تقریبا 749,000 تومان

2- رژ لب Kiko Milano UNLIMITED STYLO 02

رژ لب جامد طبیعی آنلیمیتد استایلو کیکو میلانو تنوع رنگ‌بندی بسیار عالی دارد و شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید رنگی دل‌چسب را تهیه نمایید. شما در رژ لب جامد طبیعی کیکو میلانو بیش از 20 رنگ مختلف را خواهید دید که تمامی سلایق را پوشش می‌دهد. پوشانندگی این محصول بسیار بالا است و با یک حرکت می‌توانید رنگی بسیار عالی را بر روی لب ایجاد کنید. پیش از خرید رژ لب جامد طبیعی آنلیمیتد استایلو کیکو میلانو اصل باید بدانید که ماندگاری این محصول 10 ساعت است که می‌تواند انتخابی هوشمندانه برای مراسم‌ها باشد.

قیمت: در ایران در حال حاضر قیمت این محصول 1,541,000 تومان

3- رژ لب YSL Beauty NM

رژ لب بُلد ایو سن لوران دارای رنگدانه های بسیار قوی است که با یک بار کشیده شدن به لب ها رنگ می دهد و جلوه ای براق دارد. 40% عناصر تشکیل دهنده این رژ مواد مغذی هستند که با روغن های گیاهی لب را آبرسانی می کنند. همچنین 5 تا 6 ساعت روی لب دوام دارد و لب را نرم و لطیف می کند.

این رژ لب تا 16 ساعت استفاده راحت و مراقبت آنتی اکسیدانی را ارائه می دهد. فرمول این رژ لب حاوی سرامیدها، عصاره سل مراکشی و عصاره گل انجیر کاکتوس لغزشی نرم و آبرسانی را به شما می دهد. برای پوشش کامل کلاسیک، مستقیماً روی لب ها بمالید یا با نوک انگشتان ترکیب کنید تا روکشی نرم و تار داشته باشید.

قیمت: در حال حاضر قیمت این محصول در ایران 990000 تومان

4- رژ لب Sheglam All Aboard

رژلب مایع ALL ABOARD شیگلم با بافت مخملی و جذاب، به سرعت روی لب خشک می‌شود و بسیار سبک است. این رژلب بدون خشک کردن لب و ایجاد چسبندگی ساعت ها روی لب باقی می‌ماند. رژلب مایع ALL ABOARD شیگلم از طلوع خورشید تا غروب آن روی لب های شما می‌ماند و با هر ارایشی به راحتی سازگار می‌شود.

قیمت: این رژ لب در ایران فعلا 395,000 تومان

5- رژ لب Kapra K43

یک رژ لب ایرانی باکیفیت و خوش قیمت . این محصول بافت سبک و رنگدانه های غنی دارد و به نرمی روی لب کشیده می شود. این رژ لب با جلوه مات و جذاب خود می تواند برای انواع آرایش مورد استفاده قرار گیرد و رنگ بندی آن نیز به گونه ای طراحی شده که علاوه بر آرایش های رسمی و غلیظ، مناسب آرایش های روزمره و طولانی مدت نیز می باشد. این محصول حاوی ویتامین E و مواد معدنی است که لب ها را تغذیه می کند و مانع از بروز خشکی و ترک لب در فصل سرما می شود.

قیمت: 189,000تومان



(ویدیو) ماجرای کراش زدن ناهید مسلمی وسط برنامه‌ی "جوکر 2"/ ببین رو کی هم کراش زده! البته که حق داشت واقعا😉
(عکس) استایل مجلسی و پوشیده‌ی مینا مختاری، همسر خوش‌سلیقه‌ی بهرام رادان/ چه لباس شیک و خوشرنگی!👌
(ویدئو) پست غم انگیز اما خوشحال کننده عمو پورنگ در اینستاگرام!/ برای مادر عمو پورنگ دعا کنید!😢
(ویدیو) صحبت های تامل برانگیز شقایق دهقان در برنامه فریدون جیرانی/ دوسال و نیمه جدا شدیم/مهراب همیشه رئیس و مافوق بود و من اطاعت میکردم
(ویدیو) صحبت های جنجالی دکتر مسعود پزشکیان/ میگن به حسابت 60، 70 میلیون تومن می‌ریزیم!