(تصاویر)نگاهی به مراسم ازدواج خانم مجری جنجالی تلویزیون/ لباس های ساده و شیک ژیلا صادقی و همسرش در مراسم عقد

انتشار 25 خرداد 1403

طوطیا نیوز:ژیلا صادقی مجری خبرسازی است که در سال‌های اخیر اجراهای خوبی از او در برنامه‌های مختلف تلویزیون به ویژه شبکه سه دیده‌ایم.

(تصاویر)نگاهی به مراسم ازدواج خانم مجری جنجالی تلویزیون/ لباس های ساده و شیک ژیلا صادقی و همسرش در مراسم عقد

به گزارش طوطیا نیوز،ژیلا صادقی در 22 شهریورماه سال 1352 در تهران به دنیا‌ آمد. اصلیت خانواده‌اش، نیارکی هستند (منطقه‌ای بین رودبار و منجیل در استان گیلان) و لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی دارد…

ژیلا صادقی فرزند دوم خانواده‌ است، سه خواهر و یک برادر دارد. او می گوید صدا در خانواده ما ارثی است و تنها بچه‌ای که از صدایش استفاده می‌کند، من هستم.ژیلا صادقی ورزش سوارکاری را دوست دارد و علاوه بر گذراندن دوره‌های تیر و کمان کلاس‌های غواصی را هم گذرانده‌است . او به غیر از بهره مندی از هنر هفتم (هنرهای نمایشی مانند سینما ، تئاتر و…) از هنرهای تجسمی نیز بی بهره نیست و دوره فوق ممتاز خطاطی را گذرانده و به هنر تذهیب نیز همت گمارده‌است

ژیلا صادقی در نیمه شعبان (2 خرداد) سال 95 با محسن رجبی ازدواج کردند. ژیلا صادقی می گوید: همسر من انسان معتقدی است و این باورهایش کاملا درونش نهادینه شده.

در ادامه مطلب، نحوه آشنایی و ازدواج ژیلا صادقی و همسرش را بیان کرده ایم.

ژیلا صادقی درخصوص نحوه آشنایی با همسرش محسن رجبی اظهار داشت: من با آقای رجبی در منطقه لواسانات همسایه بودیم و در این دوران ارتباط ما در حد یک سلام و علیک مختصر بود و هر چند ماه یک بار با هم روبه رو می شدیم. بعد از حدود هفت سال و کاملا سنتی قضیه ازدواج ما پیش آمد و یک سال هم برای شناخت بیشتر، زمان صرف شد.

رجبی، همسر ژیلا صادقی عنوان داشت: من هفت سال خانم صادقی را زیر نظر داشتم. وی در پاسخ به سوالی که چه طوری هفت سال درخواست خود را بیان نکردند، گفت: من معمولا چیزی را که خیلی دوست دارم، بیشتر می توانم برایش صبر کنم و ته دلم روشن بود که ما به هم می رسیم.

صادقی عنوان داشت: در 18 فروردین 95 به طور رسمی و سنتی به خاستگاری آمدند و مراسم بله برون شد و دوم خرداد هم عروسی کردیم.

1

4

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب