(تصاویر) سلیقه خاص و هنری مهراوه شریفی‌نیا، بازیگر سریال "کیمیا"، در چیدمان خانه‌ی خوشرنگش به سبک بوهو/ عشق و زندگی از در و دیوار این خونه میباره

انتشار 28 مهر 1403

طوطیانیوز: مهراوه شریفی نیا در صفحه شخصی خود تصاویری از خانه ی خوشرنگ و زیبایش منتشر کرده است که در ادامه مشاهده خواهید نمود.

(تصاویر) سلیقه خاص و هنری مهراوه شریفی‌نیا، بازیگر سریال "کیمیا"، در چیدمان خانه‌ی خوشرنگش به سبک بوهو/ عشق و زندگی از در و دیوار این خونه میباره

به گزارش طوطیانیوز، مهراوه شریفی نیا متولد 29 فروردین 1360 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه هنر می باشد و دیپلم ریاضی فیزیک دارد و پدر و مادرش بازیگران مطرح سینمای ایران هستند. او فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان است که هر دو از بازیگران صاحب نام می باشند و خواهر بزرگتر ملیکا شریفی نیا (بازیگر و نقاش) است. به لطف پدر و مادرش از سال 1368 وقتی 8 ساله بود با فیلم دزد عروسک ها در کنار مادرش شروع کرد و سال 1370 در 10 سالگی با پدرش در سریال امام علی بازی کرد.سال 1387 با سریال روز حسرت دیده شد دو سال بعد در سریال شبکه خانگی قلب یخی به شهرت رسید و در سال 1391 حضور موفقی در سریال خداحافظ بچه داشت.

مهراوه شریفی نیا که سریال کیمیا با نقش آفرینی وی اینروزها از شبکه ی آی فیلم در حال بازپخش است در سریال زخم کاری هم حضور درخشانی داشته.

در این مطلب نگاهی داریم به سلیقه خاص و هنری وی در چیدمان خانه به سبک بوهو.

شاید جالب باشد درباره سبک بوهو بیشتر بدانید؛

یک نکته اساسی اینکه، هیج قانونی در مورد رنگ دکوراسیون بوهو وجود ندارد، اما کاربرد رنگ‌های خاکی گرم، متالیک و رنگ‌ سنگ های قیمتی در این سبک متداول است. رنگ‌های قهوه‌ای تیره، سبز و خاکستری از مهم‌ترین رنگ‌های پایه در این سبک طراحی هستند و در مرحله بعد ارغوانی تیره، نارنجی آتشین و آبی براق به آنها اضافه می‌شود. ترکیب و لایه‌بندی رنگ‌ها یکی از ویژگی های منحصر به فرد سبک بوهو است.

.

الگوها و بافت‌های مختلف را آزادانه با یکدیگر ترکیب کنید و از به کار بردن رنگ‌هایی که در حالت عادی هماهنگ نیستند، هراسی نداشته باشید. با پارچه‌ها و طرح‌های رنگی نظیر کفپوش‌های ایکات یا سوزن‌دوزی به فضای اطرافتان حال و هوایی جذاب و عجیب و غریب ببخشید.

.

برای فرش نیز می توانید از انواع فرش ها به ویژه فرش دستباف با پالت رنگی متنوع و گرم مانند قرمز استفاده کنید. استفاده از گلدان و گیاهان طبیعی در دکوراسیون نیز می تواند به زیبایی هر چه بیشتر سبک بوهمین کمک کند.

.

.

.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران