(تصاویر) یادی کنیم از حضور چهره های سرشناس سینمایی و ورزشی در مراسم تشییع جنازه عسل بدیعی، همسر مختار سریال "مختار نامه"/ رضا داوودنژاد چه اشکی میریزه!

انتشار 17 تیر 1403

طوطیا نیوز: تصاویر ببینید از حضور چهره های سرشناس سینما و تلویزیون در مراسم تشیعع جنازه عسل بدیعی. از قرار معلوم هیچکس حال خوشی نداشته.

(تصاویر) یادی کنیم از حضور چهره های سرشناس سینمایی و ورزشی در مراسم تشییع جنازه عسل بدیعی، همسر مختار سریال "مختار نامه"/ رضا داوودنژاد چه اشکی میریزه!

به گزارش طوطیا نیوز، فریبرز عرب‌نیا، در سال 1343 در تهران[3] متولد شد و در سال 1360 موفق به اخذ مدرک دیپلم ریاضی و فیزیک شد. او پس از طی کردن دوره خدمت سربازی در سال 1364 به ترکیه رفت و در دانشگاه خاورمیانه آنکارا مشغول به تحصیل رشته مدیریت شد، اما آن را نیمه تمام رها کرد و به ایران بازگشت تا در رشته مورد علاقه‌اش مشغول شود. او پس از گذراندن تحصیلات دانشگاهی و دوره‌های تخصصی تئاتر و سینما به شکل حرفه‌ای وارد کار شد. او تئاتر را در کانون تئاتر تجربی زیر نظر حمید سمندریان و سینما را در دوره‌ای دو ساله در مجتمع آموزشی سینما سپری کرد.

او همچنین در رشتهٔ ارتباط تصویری (گرافیک) موفق به اخذ مدرک کارشناسی از دانشگاه هنر شد. او علاوه بر بازیگری، سال‌ها در زمینه طراحی گرافیک نیز فعال بود. فریبرز عرب‌نیا در سال 1370 با آتنه فقیه نصیری ازدواج کرد که در نهایت به طلاق منجر شد. عرب‌نیا برای بار دوم در سال 1379 با عسل بدیعی ازدواج کرد که این زندگی بعد از 4 سال در سال 1383 به جدایی کشیده شد. فرزندش جان‌یار حاصل ازدواج دوم او است.

علی دایی

.

.

فریبرز عرب نیا و پسرش، جانیار

.

.

علی دهکردی

.

مرحوم رضا داوودنژاد و همسرش، غزل بدیعی

.

آقای فراهانی، مسعود رایگان، رویا تیموریان و مهتاب کرامتی

.

.

زهرا داوودنژاد

.

علی اوسیوند و همسرش، حمیرا ریاضی

.

مریلا زارعی و ستاره اسکندری

.

لاله اسکندری و شبنم مقدمی

.

شهرام حقیقت دوست

.

فرزاد حسنی

.

پدر عسل بدیعی

.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب