ادعای جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرده است!/پدرم برای آینده برنامه داشت!

انتشار 9 اردیبهشت 1403

طوطیانیوز: ادعای جنجالی دختر کارگردان معروف کیومرث پوراحمد را ببینید.

ادعای جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرده است!/پدرم برای آینده برنامه داشت!

به گزارش طوطیانیوز: دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکش نکرده! دختر کیومرث پوراحمد به روزنامه اعتماد گفت:« ما مطمئن هستیم و می‌دانیم پدرم خودکشی نکرده است. پدرم قرار بود برای تدوین فیلم «پرونده باز است» به تهران برگردد و برای آینده برنامه داشت.

پدرم اکثرا هر چند وقت یک بار از شخصی که در شمال می‌شناخت ویلا اجاره می‌کرد و به شمال می‌رفت، چون می‌خواست بنویسد و خلوت کند. معمولا هم تنها به آنجا می‌رفت؛ یعنی اولین‌بار نبود که تنها به شمال رفته بود. قرار بود به تهران برگردد، چون قرارهای مختلف داشت، اما ناگهان آن اتفاق افتاد؛ همه خانواده هر کدام به نوع خودمان بر این موضوع تاکید داریم که پدرمان شمال نرفت که خودش را بکشد.

پدرم برای آینده برنامه داشت حتی قرار بود به زاهدان برود و خواهرش را ببیند. قبل از حادثه با خواهرش و شوهرخواهرش صحبت کرده بود و قرار بود به زاهدان سفر کند.خلاصه هزار برنامه داشت و با چندین نفر قرار کاری گذاشته بود.

در مورد رسیدگی به پرونده و جزییات پرونده فعلا اصلا صحبت نخواهیم کرد تا زمان مناسب آن فرا برسد، اما این را بگویم که پدرم می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید، ولی اینکه خودش را کشته باشد به هیچ‌وجه درست نیست.»

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب