آقا رشید معروف، بازیگر جوکر 2، در کنار همسر و فرزندان و نوه‌ی بانمکش/ جفت پسراشون مثل مادرشون قد بلند و رشیدن

انتشار 22 مهر 1403

طوطیا نیوز: تصاویری که از آقا رشید، قدرت الله ایزدی، در کنار خانواده اش منتشر شده است را مشاهده بفرمایید.

آقا رشید معروف، بازیگر جوکر 2، در کنار همسر و فرزندان و نوه‌ی بانمکش/ جفت پسراشون مثل مادرشون قد بلند و رشیدن

به گزارش طوطیا نیوز، قدرت الله ایزدی، معروف به رشید، یک هنرپیشه و کمدی‌پرداز مشهور ایرانی است که در سال 1335 در شهر گزبرخوار واقع در شهرستان برخوار و میمه در خانواده ای پرجمعیت بدنیا آمد. پدرش سنگبری داشت و او و برادرانش هم در این حرفه با پدر همراه بودند. بازیگر نقش رشید، 3 برادر و 2 خواهر دارد و خود نیز فرزند دوم خانواده است. هیچ یک از خواهر و برادران قدرت الله ایزدی در زمینه هنر مشغول نیستند و او تنها عضو بازیگر و هنرمند خانواده است.

قدرت الله ایزدی در سال 1385 با همسرش که اتفاقا نسبت دور فامیلی هم با یکدیگر داشتند ازدواج کرد و حاصل این ازدواج 2 فرزند پسر و 2 دختر است. 2 پسر آقا رشید معروف اصفهانی، به نام های کمال و علیرضا راه پدر را ادامه داده و در عرصه بازیگری مشغول هستند.

کتایون، دختر اول هنرپیشه محبوب قدرت‌الله ایزدی، متاهل و دارای یک فرزند پسر است. او ترجیح می‌دهد فردی مشهور و معروف نباشد تا بتواند با آرامش و راحتی زندگی کند. کتایون فرزند دوم خانواده است و متولد سال 1361 می‌باشد.

سارا، دختر دوم هنرپیشه معروف قدرت‌الله ایزدی است که دوست ندارد فردی مشهور باشد. به رشته گرافیک علاقه‌مند بوده و سرگرم هنر و طراحی است.

کمال پسر اول آقا رشید علاوه بر هنر، به موسیقی نیز علاقه‌مند است و در این زمینه فعالیت می‌کند. کمال، پسر بزرگ بازیگر نقش رشید، ازدواج کرده و متاهل است. اینطور گه پیداست همسر او از اقوام دور پدرش می باشد.

.

.

علیرضا، پسر دوم هنرپیشه مشهور قدرت‌الله ایزدی، در سریال "کارآگاه رشید" نقش پسر حبیبی را بازی کرده است. علیرضا در رشته کامپیوتر تحصیل می‌کند و به کار مونتاژ نیز آشنایی دارد. او دارای علاقه به تدوین و ویرایش فیلم‌هاست و در آینده قصد دارد به عنوان تدوین‌گر در صنعت فیلم‌سازی فعالیت کند.

.

.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید