دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
آموزش و سرگرمی /

اگه اولین نفر برای قبر خریدن باشی جایزه میگیری! 🤣جایزه اولین کسی که تو بهشت زهرا دفن شد چی بود؟ + عکس

شنبه، 07 مهر 1403
کد خبر: 44135
طوطیا نیوز:شاید براتون جالب باشه بدونین صاحب اولین قبر بهشت زهرا کیه؟ داستان اولین قبر در گورستان بهشت زهرا تهران بسیار جالب و خواندنی است.

به گزارش طوطیا نیوز،داستان اولین متوفی بهشت زهرا رو اینجا بخونین! بهشت زهرا اولین گورستان مدرن با امکانات قابل توجه در تهران بود. شاید جالب باشد که بدانید اولین شخصی که سنگ قبرش در بهشت زهرا نصب شد و نام اولین متوفی بهشت زهرا چه کسی است. اولینی که شایعه شده بود قرار است به خانواده اش جایزه هم بدهند و چندین حقیقت دیگر درمورد او که در ادامه این بخش خواهید خواند.

اولین کسی که در بهشت زهرا دفن شد

در یکی از برنامه های تلویزیونی، مستندی درباره بهشت زهرا پخش میشد که درباره شروع به کار این مجموعه و حقایقی که اغلب ما اطلاعی از آن نداریم صحبت میشد. شاید جذاب ترین بخش این ویدئو که در فضای مجازی هم بسیار دیده شد، مربوط به مرحوم محمدتقی خیال اولین متوفی بهشت زهرا بود.

تصاویر منتشر شده از اولین قبر بهشت زهرا اینطور اطلاعات میداد که، محمدتقی خیال فرزند علی، متولد سال 1324 و درگذشته به تاریخ 27 تیرماه سال 1349، صاحب اولین قبر بهشت زهرا است که قبر شماره 1 در ردیف و قطعه 1 را به نام خود به ثبت رساند.

جایزه برای خریدار اولین قبر بهشت زهرا ؟!

آن زمان گفته شده بود که بدلیل افتتاح بهشت زهرای تهران به بازماندگان اولین نفری که در بهشت زهرای تهران دفن شده باشد، یک پیکان هدیه می‌دهند ولی ظاهرا این اتفاق هرگز نیفتاد.



10 مورد از عجیب ترن آدم های دنیا، که از شنیدنشون شاخ درمیآرید! از حامله بودن یک مرد هندی تا خوردن شیشه!+تصاویر
با این خودرو پرواز کردن را تجربه کنید!+ جزئیات و تصویر
(ویدیو) خاطره باحال حاج آقا از هدیه ای که به مکبر داد و تهش معلوم شد تو هدیه ش دو تا اسکناس صد دلاری بوده و خبر نداشته 😂😂😂 / تا آخر ببینید عالیه
(ویدئو) یادی کنیم از ناهار لاکچری ظهر جمعه خونه مادربزرگ دهه 60 ها/ نگاه پر محبت و لبخند پدر بزرگ
(تصاویر) خانه باغ زیبای ترلان پروانه، طناز سریال "گردن زنی"، به سبک روستیک یا روستایی با دیوارهایی از جنس نی خیزران و گلدان‌های بزرگ سفالی