در همه جا درخشان، شیک و موقر

اختصاصی امروز/ نگاهی به استایل‌های شیک سحر دولت‌شاهی در جشنواره‌های ایرانی و خارجی مختلف/ از استایل کژوال در فیلم استرالیا تا استایل‌های فاخر و خیره‌کننده‌اش در روسیه

انتشار 14 مهر 1403

طوطیا نیوز: در این مطلب به بهانه ی حضور سحر دولت‌شاهی در جشنواره فیلم روسیه، نگاه ویژه‌ای داریم به استایل های متفاوت وی در جشنواره های مختلف ایرانی و خارجی.

اختصاصی امروز/ نگاهی به استایل‌های شیک سحر دولت‌شاهی در جشنواره‌های ایرانی و خارجی مختلف/ از استایل کژوال در فیلم استرالیا تا استایل‌های فاخر و خیره‌کننده‌اش در روسیه

به گزارش طوطیا نیوز، باید بدانید که سحر دولتشاهی فعالیت هنری اش را از تئاتر آغاز کرد. این هنرمند بی حاشیه از اواخر دهه 70 با تئاترهای دانشجویی زندگی هنری اش را شروع کرد و درنهایت از طریق تئاتر به فیلم فرزند صبح در سال 1383 معرفی شد و نخستین حضور سینمایی اش را تجربه کرد، سپس دولتشاهی با حضور در سریال پربیننده "کتابفروشی هدهد" مرضیه برومند در سال 1386 موفق شد وارد قاب تلویزیون شود. بازی سحر دولتشاهی در سریال مسافران ساخته رامبد جوان نیز موجب شد که او خیلی زود به شهرت برسد.

اینروزها سریال مسافران با نقش آفرینی سحر دولت شاهی، شقایق دهقان، رامبد جوان و ... از شبکه آی فیلم بازپخش می شود.

طبق آخرین خبرهای موثقی که از زندگی شخصی خانم دولت شاهی منتشر شده است وی پس از اینکه از رامبد جوان طلاق گرفته با همایون شجریان ازدواج کرده است. ولی این زوج عکس های بسیار محدودی در کنار هم منتشر میکنند.

سحر دولتشاهی بازیگر مطرح سینمای ایران در فرش قرمز فستیوال kino bravo حاضر شد.

مارکو مولر که از مطرح ترین و معتبرترین سینماگران دنیاست و پیش از این مدیریت فستیوال های ونیز، لوکارنو و ... را برعهده داشته، ریاست هیات داوران این فستیوال که هم اکنون در کشور روسیه درحال برگزاری است را بر عهده دارد.
سحر دولتشاهی یکی از داوران اصلی این فستیوال است. با این بهانه نگاهی داریم از استایل های این بازیگر مشهور و محبوب کشورمان در فستیوال های مختلف ایرانی و خارجی.

فستیوال kino bravo

.

.

جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا

.

.

.

جشنواره فیلم امارات

.

جشنواره فیلم فجر و جشنواره حافظ

.

.

.

.

فرش قرمز کن- فرانسه

.

جشنواره فیلم دوبی

.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب