عکس+آشپزی و رسپی ساده و مرحله به مرحله به سبک سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری/ انتخاب مواد غذایی سالم الویت اول خانوم بزمی پور

انتشار 23 خرداد 1403

طوطیانیوز: بازیگر سریال دلدادگان که این سریال اخرین همکاری اش با صدا و سیما بوده است و مدت هاست که از بازیگری کناره گیری کرده است چند سالی است با همسرش سپیده بزمی پور اشنا شده است و زندگی خانوادکی بسیار گرمی دارند.

عکس+آشپزی و رسپی ساده و مرحله به مرحله به سبک سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری/ انتخاب مواد غذایی سالم الویت اول خانوم بزمی پور

به گزارش طوطیانیوز: سپیده بزمی پور از بلاگرهای فعال کشورمان و همسر شاهرخ استخری از بازیگران شناخته شده ایرانی است. این بلاگر در تاریخ 3 دی 1367 در تهران متولد شده است. او از فعالان اینستاگرام است و با مخاطبانش ازطریق استوری ها و پست هایی که منتشر می کند هر روز در ارتباط است.همسر شاهرخ بسیار خوش سلیقه است و در انتخاب مواد غذایی سالم برای خانواده اش بسیار دقت می کند.

شاهرخ استخری همسر کدبانویی دارد که علاوه بر کارهای اجتماعی بسیار در امور خانه و اشپزی کدبانوست. اشپزی به سبک سپیده بزمی پور بلاگر مشهور همیشه مورد توجه قرار می گیرد. او غذاهای لذیذ و ساده ای را برای خانواده اش ترتیب می دهد که بسیار مورد توجه قرار می گیرند. غذاهای خانم بلاگر از سالم ترین مواد تهیه می شوند.

آشپزی بزمی پور

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب