عکس+ واکنش مازیار لرستانی به حذف شدنش از فیلم منوچهر هادی و پاسخ تلخ وی به پست شراره رخام

انتشار 23 خرداد 1403

طوطیا نیوز: واکنش مازیار لرستانی به حذف شدنش از فیلم منوچهر هادی و پاسخ تلخ وی به پست شراره رخام را ببینید.

عکس+ واکنش مازیار لرستانی به حذف شدنش از فیلم منوچهر هادی و پاسخ تلخ وی به پست شراره رخام

به گزارش پایگاه خبری طوطیا نیوز، لرستانی، در 22 تیر 1401 از تغییر جنسیت خود خبر داد و گفت نام «مازیار» را برای خود برگزیده‌است. این اتفاق از سوی کاربران در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های فراوان روبه‌رو شد و درحالی که عده‌ای از «تغییر جنسیت» او سخن می‌گفتند، فعالان حقوق تراجنسیتی‌ها یادآوری کردند که باید از عبارت «تطبیق جنس» برای این موضوع استفاده کرد. او گفت هویت سابق او مردی بوده که 56 سال ادامه داشته و امیدوار است که بتواند آن را به درمان برساند. مازیار لرستانی حدود یک ماه اعلام کرد که در حال ایفای نقش برای یک سریال تلویزیونی است.اما صبح سینما چندی پیش خبر از حذف مازیار لرستانی از سریال تازه منوچهر هادی داد.

شراره رخام ، بازیگر سینما و تلویزیون یک پست احساسی درباره این موضوع منتشر کرد و نوشت مازیار عزیز بدون شک جایگاه و ارزش تو در مقام یک هنرمند نویسنده کارگردان و بازیگر بر هیچکس پوشیده نیست و من در عجبم از خبری که اخیرا در فضای مجازی متوجه آن شدم مبنی بر حذف تو از سریال جدیدی که در آن مشغول هنرنمایی فوق العاده ات بودی ، نمیدانم دستهای پشت پرده بر چه مبنایی چنین تصمیم عجیبی گرفته اند و امیدوارم شایعه ای بیش نباشد نتیجه هر چه باشد وجود با ارزش تو در دنیای هنر اثر ماندگار و بی بدیل خود را داشته دارد و خواهد داشت.

مازیار لرستانی با نام تولد شهره صالحی لرستانی (زادهٔ 31 خرداد 1345)، بازیگر و کارگردان اهل ایران است. او فعالیت سینمایی خود را در سال 1365 با بازی در فیلم اغر بخیر آغاز کرد.شراره رُخام (زادهٔ 17 مرداد 1350 در تهران) بازیگر ایرانی است. او دارای مدرک لیسانس زبان روسی از دانشگاه آزاد و همچنین کارشناسی بازیگری از جهاد دانشگاهی است.مازیار لرستانی نیز در کامنت پست شراره رخام این خبر را تایید کرد؛ در ادامه کامنت گلایه آمیز او را مشاهده کنید هنرمند ارزنده دوست با ارزشم سر کار خانم رخام... من در مقام یک هنرمند و یک انسان هرگز کاری خلاف قانون و شرع انجام ندادم.... و شما انسان شریف به نیکی میدانید که در دوسال و نیم گذشته رنج هایی کشیده ام که مپرس من خود را به خدا سپرده ام و هرگز جز نور الهی مرا پناهی نیست.ممنونم از نکته سنجی درایت مهربانی و فضای

ارزشمند روح غنی و بی عقده شما..... کاش آدمهایی

نظیر شما در خانواده هنری بیشتر بودند و مخلص

مرام و لوطی گری شما هستم

کامنت شراره رخام

  فایل ها
پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید
پربازدیدترین مطالب