عکس عجیب از ولادیمیر پوتین در اتوبان همت داخل نیسان آبی!/جل الخالق عجب شباهتی/ بنظرتون واقعیه؟

انتشار 2 تیر 1403

طوطیانیوز: یک شهروند تهرانی که شباهت زیادی به ولادیمیر پوتین داشت، شکار دوربین مردم شد. تصویر این راننده نیسان آبی در شبکه های مجازی با بازنشر زیادی مواجه شده است. این عکس را کاربری به اسم «زیزو» که با گوشی همراه خود ثبت کرده، به اشتراک گذاشته است./منبع:فرادید

عکس عجیب از ولادیمیر پوتین در اتوبان همت داخل نیسان آبی!/جل الخالق عجب شباهتی/ بنظرتون واقعیه؟

به گزارش طوطیانیوز، ولادیمیر ولادیمیروویچ پوتین (زادهٔ 7 اکتبر 1952) سیاستمدار روس، افسر اطلاعاتی پیشین و در حال حاضر رئیس‌جمهور روسیه است. او از سال 2012 این مقام را دارد و پیش از آن نیز از سال 1999 تا 2008 در این مقام بود.همچنین او از سال 1999 تا 2000 و مجدداً از سال 2008 تا 2012 نیز نخست‌وزیر روسیه بود. پوتین پس از الکساندر لوکاشنکو، دومین رئیس‌جمهور اروپایی است که طولانی‌ترین مدت دورهٔ ریاست‌جمهوری را داشته است.

پوتین دانش‌آموختهٔ رشتهٔ حقوق از دانشگاه دولتی سن پترزبورگ به سال 1975 است. او برای 16 سال افسر اطلاعاتی خارجی کاگ‌ب بود و پیش از کناره‌گیری‌اش در سال 1991 به منظور آغاز فعالیت سیاسی در سن‌پترزبورگ، به درجهٔ سرهنگ دومی این نهاد امنیتی روسیه رسید. سپس در سال 1996 به مسکو رفت تا به کابینهٔ رئیس‌جمهور بوریس یلتسین بپیوندد. او مدت کوتاهی را به‌عنوان راهبر سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) و وزیر شورای امنیت، پیش از برگزیده شدن به نخست‌وزیری در اوت 1999 فعالیت کرد. پس از استعفای یلتسین، کمتر از چهار ماه پس از گزینش بی‌درنگش برای نخستین دوره ریاست‌جمهوری، پوتین رئیس‌جمهور کنشگر شده و دوباره در سال 2004 نیز رئیس‌جمهور شد.

نیسان آبی

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب