جنجال استایل عجیب و غریب با مدل موی آفریقایی روزبه حصاری، بازیگر "بچه مهندس" در اکران فیلم زودپز + ویدئو

انتشار 26 مهر 1403

طوطیا نیوز: اکران مردمی «زودپز» با حضور روزبه حصاری ، ساقی حاجی‌پور و شیرین اسماعیلی در پردیس سینمایی لوتوس برگزار شد. بافت عجیب و غریب موهای روزبه حصاری در این مراسم توجه کاربران را جلب کرد.

جنجال استایل عجیب و غریب با مدل موی آفریقایی روزبه حصاری، بازیگر "بچه مهندس" در اکران فیلم زودپز + ویدئو

به گزارش طوطیا نیوز، روزبه حصاری (متولد 12 بهمن 1366 درسیمین‌دشت تهران) بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون، نوازنده و خواننده است. روزبه حصاری، زاده تهران و دانش‌آموختهٔ مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد است. آموزش بازیگری را از سال 1390 و در آموزشگاه کارنامه آغاز کرد. پس از اتمام دورهٔ دبیرستان مدتی به تدریس عربی و شیمی کنکور پرداخت. حصاری به دلیل مخالفت خانواده تا 20 سالگی غیر از نواختن سازهای کوبه‌ای فعالیت هنری دیگری نداشت. او فعالیت موسیقی خود را از نوازندگی خیابانی و همراهی با گروه‌های زیرزمینی آغاز کرد و پس از پذیرفته شدن در دانشگاه در سن 18 سالگی تصمیم گرفت در دوره‌های بازیگری آموزشگاه «کارنامه» شرکت کند تا مقدمات حضور حرفه‌ای او در عرصهٔ بازیگری فراهم شود.

اکران مردمی «زودپز» با حضور روزبه حصاری ، ساقی حاجی‌پور و شیرین اسماعیلی در پردیس سینمایی لوتوس برگزار شد. بافت عجیب و غریب موهای روزبه حصاری در این مراسم توجه کاربران را جلب کرد.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران