شروع یک زندگی عاشقانه برای معروف ترین بازیگران از یک فیلم شروع شد!از ازدواج لیلا حاتمی گرفته تا امین زندگانی بازیگر جوکر+ویدئو

انتشار 21 مهر 1403

طوطیا نیوز:این بازیگران پس از بازی در فیلم ها و سریال ها در مقابل یکدیگر به مرور زمان عاشق هم شده و باهم ازدواج کردند.

شروع یک زندگی عاشقانه برای معروف ترین بازیگران از یک فیلم شروع شد!از ازدواج لیلا حاتمی گرفته تا امین زندگانی بازیگر جوکر+ویدئو

به گزارش طوطیا نیوز،بسیاری از بازیگران و سلبریتی های ایرانی با یکدیگر به هر طریقی آشنا شده و ازدواج کرده اند.اما در این ویدیو به معرفی تعدادی از زوج های بسیار جذاب و دوست داشتنی سینما که باهم در فیلم و سریال ها آشنا شده و عاشق شده اند میپردازیم.

درادامه به بازیگرانی که در فیلم ها عاشق یکدیگر شدند و ازدواج کردند میپردازیم.

علی مصفا و لیلا حاتمی:

علی مصفا در سال 1377 با بازیگر لیلا حاتمی ازدواج کرد. آن‌ها هنگام فیلم‌برداری لیلا (1375) با یکدیگر آشنا شدند. حاتمی در این‌باره گفت: «آقای مهرجویی اول من و علی مصفا را به‌هم علاقه‌مند کرد و بعد فیلمش را ساخت.» حاصل این ازدواج یک پسر و یک دختر است.

لیلا حاتمی در این باره می گوید:وی در پاسخ به این سوال که چقدر از ارتباط عاشقانه فیلم واقعی بوده و آیا حس علاقمندی این زوج هنرمند سینما در طول همین کار شکل گرفته، گفته است: اتفاقا دوست دارم به این سوال جواب بدهم. آن حس‌ها همه‌اش واقعی است. قبل از شروع فیلمبرداری حس‌هایمان به هم شروع شده بود. اصلا آقای مهرجویی اول ما را به هم علاقمند کرد و بعد فیلمش را ساخت.

گفتنی است چندی پیش داود رشیدی بازیگر مطرح سینما تئاتر وتلویزیون در گفت‌وگویی با مجله پردیس روایت جالبی از آشنایی با خانواده حاتمی و ماجرای این ازدواج تعریف کرده بود: صمیمیت من و علی حاتمی به سال‌های قبل برمی‌گردد. ما با هم دوست بودیم و رفت و آمد خانوادگی داشتیم . لیلی و لیلا با هم بزرگ شدند . من و علی حاتمی واقعا مثل دو برادر بودیم و رفت و آمد ما و خانواده او هنوز هم ادامه دارد تا جایی که آقای مصفا برای خواستگاری از لیلا (حاتمی) پیش من آمد چون علی (حاتمی) دیگر فوت کرده بود.

رویا تیموریان و مسعود رایگان:

رویا تیموریان درباره آشنایی با مسعود رایگان گفت: سال‌ها با دخترانم تنها زندگی می‌کردم و زمانی که برای اجرای تئاتر به سوئد رفته بودیم، یک شب مسعود رایگان برای تماشای اجرای ما به سالن نمایش آمد و ما بعد از 22 سال دوباره همدیگر را دیدیم.

نیما فلاح و سحر ولد بیگی:

سحر ولد بیگی دختر زنده یاد مسعود ولدبیگی چهره‌پرداز و بازیگر سینما و تئاتر، در 1 تیرماه 1382 با نیما فلاح بازیگر کشورمان ازدواج کرد، این زوج در مصاحبه ای از طریقه آشنایی خود عنوان نموده اند که سر سریال پسرخاله ها بود که با هم آشنا شدند. بعد از آن باز هم در کارهای مختلفی کنار هم بازی کردند و بیشتر با هم آشنا شدند، به نقاط مشترک و سلیقه های هم پی برده و رفته رفته هفته ای یکبار دیدن هایشان تبدیل به دو بار و بیشتر شد و یکدفعه گفتند چرا اصلا همیشه با هم نباشیم!؟

امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی:

امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی از زوج های هنری مشهور سینما هستند که سال 1392 زندگی مشترکشان را آغاز کردند. ماجرای آشنایی این زوج هنرمند مربوط به همبازی شدنشان در یک تله فیلم بود که در نهایت به افزایش ارتباط و ازدواجشان ختم شد.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران