اظهار نظر جالب و خنده دار مهران مدیری در مورد نقش های خاص "جواد عزتی"/مهران مدیری: من اصلا پیرمرد جواد رو دوست دارم، پیرمردسن بالا،یه ذره 2 تخته کم +ویدئو

انتشار 24 مهر 1403

طوطیا نیوز:قسمتی از برنامه که جواد عزتی مهمان "دورهمی" بود مهران مدیری از نقش پیرمرد هایی که جواد عزتی در سریال هایش ایفای نقش کرده بود سخن گفت را درادامه مشاهده میکنید.

اظهار نظر جالب و خنده دار مهران مدیری در مورد نقش های خاص "جواد عزتی"/مهران مدیری: من اصلا پیرمرد جواد رو دوست دارم، پیرمردسن بالا،یه ذره 2 تخته کم +ویدئو

به گزارش طوطیا نیوز،این روزها که مهران مدیری به واسطه اجرای برنامه پر مخاطب «گل یا پوچ» در مرکز توجه قرار گرفته و 14 سال پیش که جواد عزتی جلوی دوربین سریال «قهوه تلخ» رفت. با وجود تمام نقش‌هایی که او در این سال‌ها بازی کرده اما کاراکتر بابا اتی در آن سریال یکی از مشهورترین شخصیت‌هایی است که عزتی در کارنامه کاری خود دارد. حتی بعضی هنوز او را به همین نام می‌شناسند و این یعنی عزتی تا حد زیادی به فضایی که مهران مدیری به عنوان کارگردان «قهوه تلخ» در اختیار او قرار داد مدیون است.

جواد عزتی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران متولد 20 دی 1360 است که فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد.جواد عزتی بازیگر محبوب فیلم های طنز و جدی در سال 1385 با خانم مه لقا باقری بازیگر کشورمان ازدواج کرده است.جواد عزتی بازیگر طناز کشورمان سال 1381 به دعوت سعید آقا خانی با مجموعه «قصه های شبانه» بعنوان بازیگر و صداپیشه عروسک اولین بار جلوی دوربین حضور یافت اما با بازی در سریال «باغ مظهر» مهران مدیری و مجموعه «قرارگاه مسکونی» در میان مردم شناخته شد، او در سال 1389 با سریال «قهوه تلخ» با ایفای نقش بابا اتی به اوج شهرت دست یافت.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید
پربازدیدترین مطالب