بازیگر معروف مختارنامه ،پدر شوهر خوش تیپ نیما فلاح!چه دسته گل خوشگلی هم برای پدر همسرش خریده+عکس

انتشار 19 مهر 1403

طوطیا نیوز:تصویری جالب از نیما فلاح در کنار همسرش سحر ولدبیگی و پدر شوهر مرحومش مسعود ولد بیگی بازیگر مختارنامه را مشاهده میکنید.

بازیگر معروف مختارنامه ،پدر شوهر خوش تیپ نیما فلاح!چه دسته گل خوشگلی هم برای پدر همسرش خریده+عکس

به گزارش طوطیا نیوز،نیما فلاح متولد 1351 تهران یک بازیگر ایرانی تلویزیون و سینما است و دارای مدرک کارشناسی گرافیک مطبوعاتی است . او بازی در تلویزیون را با نقش دستیار درک در مجموعه طنز ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری آغاز کرد.

سحر ولدبیگی متولد 1356، تهران بازیگر ایرانی تلویزیون و دارای مدرک دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس است. سحر ولدبیگی با سریال دختران شناخته شد.

مسعود ولدبیگی اگر چه استاد چهره پردازی بود و اغلب هنرمندان او را با نقش‌هایی که بر صورتشان نشانده بود، به یاد می‌آورند، اما او در بازیگری هم استادانه ظاهر می‌شد و در چندین پروژه علاوه بر پشت دوربین در جلوی دوربین هم هنرنمایی کرده است.

سریال «مختارنامه» از جمله آثاری است که زنده یاد ولدبیگی هم در طراحی گریم آن مشارکت داشته و هم بازیگر آن بوده است. مرحوم ولدبیگی در این سریال در کنار دوست و همکارش، عبدالله اسکندری مسوولیت چهره پردازی این سریال تاریخی را برعهده داشت و نقش (نجده بن عامر، سر دسته خوارج) را نیز ایفا کرد. اسکندری مرحوم ولدبیگی را برای این نقش گریم کرد تا به این ترتیب تصویر این دو استاد چهره پردازی در کنار هم و در حالی که یکی مشغول گریم دیگری است، ماندگار شود.

87

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
از سراسر وب
همچنین بخوانید