به نظر شما امروز 21 مهر ماه روز تولد کدام بازیگر معروف است؟+عکس

انتشار 21 مهر 1403

طوطیا نیوز:امروز بیست و یکم مهر ماه همزمان با تولد و درگذشت چند تن از چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه به معرفی بیشتر آنها می پردازیم.

به نظر شما امروز 21 مهر ماه روز تولد کدام بازیگر معروف است؟+عکس

به گزارش طوطیا نیوز،.شما در چه ماهی متولد شده اید؟ آیا تا به حال با خود فکر کرده اید کدام یک از افراد مشهور در ماه تولد شما متولد شده اند؟ اگر نمی دانید بخوانید تا بدانید. مطمئنا با خواندن این مطلب اعتماد به نفس تان را به دست می آورید.در روزشمار تاریخ تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی به بیست و یکمین روز از مهرماه رسیدیم.

امروز 21 مهر همزمان با سالروز تولد و درگذشت افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد امروز می پردازیم.

لیلا زارع

لیلا زارع بازیگر ایرانی سینما، تلویزیون و تئاتر، متولد 21 مهر 1359 در تهران است. او در سال 1382 فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری آغاز نمود. لیلا زارع در رشته مدیریت بازرگانی فارغ التحصیل شده است. وی علاوه بر بازیگری، در زمینه عکاسی نیز فعالیت داشته و پیش از بازیگری، آتلیه عکاسی داشته است.

14

مظفر سلطانی تبریزی

14

14

مظفر سلطانی تبریزی بازیگر سینما و تلویزیون در سال 1318 در شهر رشت متولد شد و 21 مهر 1376 درگذشت.

مظفر سلطانی بازی در سینما را از سال 1350 با صمد و قالیچه حضرت سلیمان به کارگردانی پرویز صیاد آغاز کرد و با بازی در فیلم سرکار استوار به دنیای تلویزیون راه یافت. سریال آرایشگاه زیبا یکی از سریال های ماندگار او در تلویزیون بود.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران