دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
آموزش و سرگرمی / آرایشگاه /

برای جوان تر دیده شدن رژ لب چه رنگی بزنیم؟

پنجشنبه، 17 اسفند 1402
با استفاده از این رنگ‌های رژ لبی که در این مطلب از طوطیا نیوز معرفی می شود، می‌توانید زیبایی و جوانی خود را به نمایش بگذارید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

آیا می‌دانید با افزایش سن چگونه از رژ لب استفاده کنید و کدام رنگ های رژ لب جوان کننده هستند؟ در دهه چهل زندگی، کدام رنگ رژ لب شما را جوان‌تر و کدام رنگ سن شما را بیشتر از سن واقعی نشان می‌دهد؟ با ما همراه باشید.

5 رنگ رژ لبی که شما را جوانتر و شادابتر نشان می دهد!


رژ لب یکی از بهترین و مهم ترین محصولات آرایشی است که می تواند زیبایی ظاهر شما را کاملا تحت تاثیر قرار دهد. انتخاب رنگ رژلب مناسب می تواند لبخند شما را برجسته تر کند، ظاهر کلی آرایش تان را زیباتر جلوه دهد، به شما اعتماد بنفس بدهد و سنتان را پایین تر نشان دهد.

هلویی


اگر به رژ لب هایی برهنه علاقمندید، هلویی را انتخاب کنید. این رنگ رژ لب بسیار پرطرفدار است و هر چهره ای با هر رنگ پوستی را جوان تر نشان می دهد. رنگ های برهنه همچون مرجانی و هلویی گرمای پوست شما را افزایش داده و موجب می شوند پوستتان روشن تر، سالم تر و درخشان تر به نظر برسد. با انتخاب تناژ رنگی متناسب با رنگ پوستتان می توانید سنتان را پایین تر از آنچه که هست، نشان دهید.

قرمز گیلاسی


قرمز یک رنگ کلاسیک است و رژ لب قرمز گیلاسی می توان شما را جوانتر از سنتان نشان دهد. این سایه پر جنب و جوش و پررنگ حجم لب های شما را افزایش می دهد و ظاهری پرتر و جوان تر برای لب ها و چهره شما به ارمغان می آورد. این رنگ همچنین حس و حال لطیف و بازیگوشی به چهره شما می بخشد. توصیه می کنیم برای برجسته تر به نظر رسیدن ظاهر لب های خود، دیگر قسمت های صورتتان را با رنگ ملایم آرایش کنید.

صورتی


اگر رنگ های ظریف و ملایم را ترجیح می دهید، پیشنهاد ما به شما استفاده از رژ لب صورتی است. این رنگ رژ لب با ترکیبی عالی از رنگ‌های گرم و سرد است که می‌تواند کاری کند چهره شما شاداب تر و جذاب تر به نظر برسد. می توانید با انتخاب بافت مناسب رژ لب صورتی مات یا براق زیبایی چهره تان را دوچندان کنید.

آلویی


آلویی بک رنگ غنی و عمیق است که تضاد چشمگیری با رنگ پوست شما ایجاد کرده و چهره تان را جوان تر نشان می دهد. این رنگ رژ لب همچنین می تواند لب های شما را برجسته تر از آنچه هستند، نشان دهد. برای جلوگیری از زیاده روی در عمق و بعد چهره، توصیه می کنیم در آرایش سایر قسمت های چهره از رنگ های ملایم استفاده کنید.

رنگ‌های برهنه (نود)


برای داشتن ظاهری طبیعی تر، رژ لب های برهنه (Nude) بهترین گزینه هستند. رنگ نود از از قهوه‌ای کم رنگ تا بژ خنثی و قهوه ای پررنگ متغیر است و برخلاف رژ لب های نگارنگ و پررنگ، ظاهری طبیعی به آرایش شما می بخشند و بدون یک آرایش چشمگیر، زیبایی خاصی برای لب های شما به ارمغان می آورند. رنگی را انتخاب کنید که با ته رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد و جلوه ای جوان تر به ظاهرتان ببخشد.



(عکس) فخر فروشی ایلان ماسک با دلارها در اتاق خانه اش/اتاق مخصوص برای دلارها توی خونش داره
(ویدئو) روش متفاوت نعیمه نظام دوست برای تسلیت گفتن به مهدی یغمایی/ ویدئویی از هنرنمایی مهدی یغمایی و برادر مرحومش
(عکس)وحید جلیلی چه کسی است؟/شباهت باورنکردنی نامزد انتخاباتی به برادرش همه را شوکه کرد...
عکس آخرین جشن تولد مرحوم آزاده نامداری در کنار دختر ناز و خوشگلش با لباسهای ناز و حریر
(فیلم) لحظه کشف یک کوزه پر از سکه های قدیمی و مار محافظی که حاضر نبود از کوزه دور بشه/ دیدین چجوری چنبره زده بود روی طلاها؟
(تصاویر) چیدمان لوکس و باکلاس خانه هدی زین العابدین، ماهی سریال "در انتهای شب"، با مبلمان طرح خاص ، آینه و شمعدانی شیک
عکس عاشقانه غزل شاکری،بازیگر سریالهای "شهرزاد" و "جیران" ، و همسر قدبلند و خوش لباسش در مراسم اکران فیلم "روایت ناتمام سیما"
(ویدئو) مهدی یغمایی داغدار شد / بی تابی خواننده معروف در سوق برادرش + عکس
(عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024/ نوش جونتون👌
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل اکسپت مقاله
مراحل چاپ کتاب
نحوه تبدیل پایان نامه به کتاب
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی