(ویدیو) بیژن و سمیر بعد از 16 سال در کنار هم!/اینبار جوکر چه خواب هایی براشون دیده😂/ چقدرم که همدیگرو دوست داشتن

انتشار 24 مهر 1403

طوطیا نیوز:سریال "3*4" که در سال 1387 از شبکه یک پخش میشد علی صادقی"بیژن" و مجید یاسر"سمیر" ایفای نقش میکردن و یجورایی از همدیگه متنفر بودند که بعد از 16 سال دوباره در برنامه جوکر در کنار یکدیگر قرار گرفتند تا دوباره خنده بر لبان بینندگان بیاورند.

(ویدیو) بیژن و سمیر بعد از 16 سال در کنار هم!/اینبار جوکر چه خواب هایی براشون دیده😂/ چقدرم که همدیگرو دوست داشتن

به گزارش طوطیا نیوز:دو باجناق به نام‌های سیروس و رحمان تصمیم می‌گیرند با مشارکت یکدیگر، یک شرکت خدماتی تأسیس کنند. از آنجایی که آنها سرمایه‌ای برای راه‌اندازی شرکت ندارند، سیروس خانه‌ی خود را رهن داده و به همراه خانواده‌اش به محل زندگی رحمان نقل مکان می‌کند و...

بازیگران سریال سه در چهار چه کسانی هستند؟ در سه در چهار بازیگرانی چون محمد کاسبی، علی صادقی،مهران رجبی،نادیا دلدار گلچین، مریم سلطانی، اشکان اشتیاق،سولماز آقمقامی به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در سریال سه در چهار حدود 85 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان سه در چهار را یک اثر بزرگ، پربازیگر و با تعداد شخصیت‌های داستانی بسیار عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی سریال سه در چهار باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا مجید صالحی به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری سه در چهار توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟
از دیگر بازیگران سریال سه در چهار می‌توان به آناهیتا افشار، سید حسام صالحی،شهره لرستانی،شهرام قائدی،محمد برسوزیان، مجید صالحی، مصطفی راد، مجید یاسر اشاره کرد.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید