آزمونی فراتر از یک بازی ساده

چالش شخصیت شناسی/ آنچه در نگاه اول می‌بینید نشان می‌دهد شما آدم منطقی و خلاقی هستید یا نه

انتشار 14 مهر 1403

طوطیا نیوز: در این تصویر چه می بینید؟ اولین چیزی که می‌بینید به شما می گوید که آیا شما یک فرد 100% خلاق یا روشمند هستید یا خیر؟

چالش شخصیت شناسی/ آنچه در نگاه اول می‌بینید نشان می‌دهد شما آدم منطقی و خلاقی هستید یا نه

به گزارش طوطیا نیوز، توهمات نوری مانند پازل‌هایی روانشناسانه برای مغز ما هستند و حتی در برخی موارد می‌توانند ما را فریب دهند تا چیزهایی را ببینیم که در تصویر وجود ندارد! و این فریب به خوبی نشان می‌دهد که چگونه ذهن ما کار می‌کند. ر برخی موارد این تصاویر مدعی تعیین سطح ضریب هوشی بیننده و در بعضی دیگر ویژگی‌های پنهان شخصیتی را نشان می‌دهد. دیدن این تصاویر واقعا برای کاربران جذاب هستند. می‌توان گفت که علت این جذابیت ناشی از شناخت خود از طریق تشخیص تصاویر متفاوت است.

این توهمات فقط در مورد آنچه در سطح می‌گذرد، نیست. این توهم‌های نوری همچنین می‌توانند در مورد خود درونی ما به ما بگویند. به عبارت دیگر، تصاویر توهم نوری می‌توانند به عنوان یک تست شخصیت شناسی منحصر به فرد عمل کنند و ویژگی‌هایی را درباره شما آشکار کنند که شاید خود شما درباره شناخت این ویژگی‌هایتان قاطعیت نداشته‌بایشید.

توجه: این تست‌های توهم نوری بدان معنا نیست که اینگونه تصاویر می‌توانند به طور قطعی و بدون خطا شخصیت شما را تعیین کنند، اما این مسئله شایان توجه است که این تصاویر توهم نوری می‌توانند بینشی در مورد نحوه کار ذهن شما و برخی از ویژگی‌های کلیدی شخصیت شما ارائه دهند. در سایت ستاره گلچین جذابی از تست‌های توهم نوری برای شما آورده‌ایم که می‌توانید هم به عنوان یک تست سرگرم‌کننده، هم به عنوان راهی برای شناخت بهتر خود از این تست‌ها بهره ببرید.

در این مطلب با یک تست توهم نوری همراه شما هستیم که به خوبی این مسئله را بازگو می‌کنند. اگر از علاقه‌مندان به بررسی ویژگی‌های شخصیتی با این نوع تصاویر هستید همراه ما باشید.

برای انجام تست شخصیت براساس نگاه اول یک زمان کوتاه به شما می دهیم. دقیقاً 5 ثانیه به شما فرصت می دهیم تا به تصویر تست شخصیت نگاه کنید و بعد از آن به ما بگویید اولین چیزی که بلافاصله چشمان شما را جلب کرد چه بود. باور کنید یا نه، این زمان برای مغز شما کافی است تا پیامی را به چشمان شما ارسال کند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر چشم دیدید

در صورت دیدت چشم در تست شخصیت براساس نگاه اول: به احتمال زیاد شما از آن دسته افرادی هستید که به تخیل خود اهمیت می دهید. باید گفت همین مسئله سبب شده تا چیزهای کمی واقعاً شما را غافلگیر کند. تمایل زیادی به شهود خود دارید، سطح خلاقیت شما معمولاً بالا است و به خودانگیختگی اجازه می دهید بخش بزرگی از روز شما را مدیریت کند. روابط محدودی دارید و همان افراد معدود به شما به عنوان فردی با ارزش و اعتبار عالی نگاه می کنند. شما توسط اکثر دوستانتان تحسین می شوید.

.

اگر پیانو و آدمک دیدید

اگر در تست شخصیت براساس نگاه اول، پیانو و آدمک دیدید: اگر اینطور بود، ممکن است منطق در قضاوت شما حکمفرما باشد و این اشکالی ندارد. شما ظرفیت خوبی برای شهود دارید و برنامه های شما به ندرت شکست می خورند، زیرا آنها به میلی متر توسط شما محاسبه می شوند. جزئیات دیگر این است که شما به عنوان یک رهبر متولد شده دیده می شوید، زیرا تصمیمات شما به نتیجه می رسد و تقریباً هیچ چیز نمی تواند شما را بترساند.

.

در آخر

این تست تصویری نگاه مختصری به شخصیت های متنوع دارد. شما با برداشت اول‌تان از تصویر متوجه می‌شوید این تست در مورد شما چه می‌گوید. با ابنحال زیاد به نتایج این نوع تست‌ها دل نبندید و سعی کنید ویژگی ‌های مثبت درونی‌تان را تقویت کرده و ضعف‌هایتان را با آغوش باز بپذیرید.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما به اشتراک گذارید.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب