فیلم+ غافلگیر شدن مریلا زارعی از طرز حرف زدن دختر 5 ساله/ از شدت ذوق سرشو بوسید/ الهی چقدر قشنگ صحبت میکنه/ دختربچه ها شیرین زبون‌ترن یا پسربچه‌ها؟

انتشار 26 خرداد 1403

طوطیا نیوز: غافلگیر شدن مریلا زارعی از طرز حرف زدن دختر 5 ساله را بینید.

فیلم+ غافلگیر شدن مریلا زارعی از طرز حرف زدن دختر 5 ساله/ از شدت ذوق سرشو بوسید/ الهی چقدر قشنگ صحبت میکنه/ دختربچه ها شیرین زبون‌ترن یا پسربچه‌ها؟

به گزارش پایگاه خبری طوطیا نیوز،بازیگر مطرح و محبوب ایرانی که این روزها در سریال‌های نمایش خانگی «جنگل آسفالت» و «افعی تهران» ایفای نقش کرده و بسیار خوش می‌درخشد. نگاهی داشته‌ایم به سبک پوشش و همینطور زیباترین استایل‌های مریلا زارعی در مراسم‌های مختلف سینمایی.مریلا زارعی در طی سال‌های فعالیتش، بارها و بارها با استایل‌های مشکی جلوی دوربین‌ها ژست گرفته و اگر تیپ تمام مشکی را تدارک ندیده، باز هم از این رنگ به عنوان یکی از رنگ‌های اصلی ظاهرش بهره برده‌است.

مریلا زارعی (زاده 25 فروردین 1353) بازیگر ایرانی است. او برای فیلم‌های سربازهای جمعه (1382)، شیار 143 (1392) و زیر سقف دودی (1395) برنده سه جایزه از جشنوارهٔ فیلم فجر شده است. زارعی برای مجموعه مانکن (1398) یک جایزه حافظ دریافت کرد.مریلا زارعی در تهران[2] به دنیا آمد. وی فارغ‌التحصیل صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است. زارعی برای اولین بار با فیلم سلام سینما ساخته محسن مخملباف (1373) در سینما حضور پیدا کرد. بازی در فیلم دو زن یکی از شانس‌های بزرگ او بود. وی تا به حال با کارگردانانی همچون تهمینه میلانی و ابراهیم حاتمی‌کیا، اصغر فرهادی و مسعود کیمیایی و احمد مرادپور همکاری داشته است.

از دیگر نقش‌های وی می‌توان به بازی در فیلم سربازهای جمعه ساخته مسعود کیمیایی و شیار 143 ساخته نرگس آبیار اشاره نمود که برای بازی در این دو فیلم موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر شده است.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب