فیشیال و رسیدگی به پوست با حدیث فولادوند به سبک توت فرنگی طبیعی!/راز جوان ماندن خانوم بازیگر معلوم شد+عکس

انتشار 30 مهر 1403

طوطیا نیوز:استوری جدید حدیث فولادوند را در یک مرکز پوست و زیبایی مشاهده میکنید.

فیشیال و رسیدگی به پوست با حدیث فولادوند به سبک توت فرنگی طبیعی!/راز جوان ماندن خانوم بازیگر معلوم شد+عکس

به گزارش طوطیا نیوز،حدیث فولادوند بازیگر متولد 20 دی 1356 در تهران است اما اصالتا از ایل بزرگ بختیاری بنام باب ممیوند چهارلنگ و از طایقه شناخته شده فولادوند می باشد. این بانوی هنرمند فارغ‌التحصیل فوق دیپلم رشته معماری است.

حدیث فولادوند در سال 1389 و با رامبد شکرابی 38 ساله ازدواج کرد اما بعد از سال ها زندگی مشترک (12 سال) از یکدیگر جدا شدند. این زوج فرزندی ندارند. رامبد شکرآبی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 17 فروردین 1351 در تهران است.

فشیال پوست (Facial Skin) مجموعه‌ای از درمان‌های مراقبت از صورت است که متناسب با نوع پوست هر کسی انجام می‌شود. با وجود این‌که انواع مختلفی از پاکسازی پوست در خانه وجود دارد اما فیشیال پوست اغلب در سالن‌های زیبایی و مراکز تخصصی پوست انجام خواهد شد.

افراد زیادی از روش‌های مختلف پاکسازی و جوانسازی پوست در خانه استفاده می‌کنند. اما برخی از آن‌ها به نتیجه دلخواه خود دست پیدا نخواهند کرد. در این مواقع بهتر است به سراغ روش اساسی درمان مانند فشیال پوست بروید که این روزها بیش از پیش مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفته است. درواقع فیشیال پوست روشی عالی برای سلامت، آرامش و درخشندگی صورت شماست.

14

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب