قدیمی‌ترین ویدیوی حمید گودرزی و چهره‌ی کاملا متفاوتش در سال 77/ +صدای تیتراژ اولین کار حمید گودرزی با صدای خودش👌/ باورتون میشد صدا و چهرش اینقدر تغییر کرده باشه؟

انتشار 14 مهر 1403

طوطیا نیوز: حمید گودرزی در صفحه شخصی خود ویدیویی از اولین کار بازیگری‌اش را منتشر کرد جالبه که در این کار خواننده‌ی تیتراژ هم بوده.

قدیمی‌ترین ویدیوی حمید گودرزی و چهره‌ی کاملا متفاوتش در سال 77/ +صدای تیتراژ اولین کار حمید گودرزی با صدای خودش👌/ باورتون میشد صدا و چهرش اینقدر تغییر کرده باشه؟

به گزارش طوطیا نیوز، حمید گودرزی در دومین روز از آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. یک خواهر دارد که گرافیک خوانده ولی عشق وکالت دارد. پدرش تاجر فرش و مادرش خانه دار است. هم پدر و هم مادرش با بازیگر شدن او مخالف بودند. عاشق پاریس است. به موبایل علاقه ی زیادی دارد. علاوه بر بازیگری تجارت فرش و شکلات هم می کند. آرامش را با دو عامل سلامتی و ثروت معنی می کند. به شدت به تیم استقلال علاقه دارد. ورزش شنا و بکس و تنیس و بدنسازی علاقه دارد. پیانو و ساکسیفون را دوست دارد. به شدت علاقه به کادو دادن و کادو گرفتن دارد.

گودرزی در تهران در خانواده‌ای اصالتا اهل بروجرد متولد شد. او در 21 شهریور 1383 با ماندانا دانشور ازدواج کرد. زندگی این دو پس از دوازده سال در سال 1395 به جدایی انجامید. گودرزی، نقش‌های پرشماری در آثار تلویزیونی داشته که معمولاً با استقبال خوبی نیز همراه بوده‌است. تکرار موفقیت در سینما وی را تبدیل به یکی از بازیگران شناخته شدهٔ سینمایی نیز بدل ساخت.

ویدیویی که مشاهده میفرمایید مربوط به سریال دانی و من است که فصل اول آن سال 77 از شیکه تهران پخش می شده است. لازم به ذکر است تیتراژ این سریال با صدای خود گودرزی ضبط شده و منتشر شده است.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید
پربازدیدترین مطالب