گزارش تصویری سپیده بزمی‌پور، همسر شاهرخ استخری، از آماده کردن تدارکات تولد نبات کوچولو/ از دونه دونه‌ی انتخابهاش خوش سلیقگی میباره😍👌

انتشار 29 مهر 1403

طوطیا نیوز: سپیده بزمی پور در صفحه شخصی خود از انتخاب هایش برای دیزاین تولد دختر کوچکش رونمایی کرد. اینطور که مشخصه قراره خودش تمام کارهای دیزاین رو انجام بده.

گزارش تصویری سپیده بزمی‌پور، همسر شاهرخ استخری، از آماده کردن تدارکات تولد نبات کوچولو/ از دونه دونه‌ی انتخابهاش خوش سلیقگی میباره😍👌

به گزارش طوطیا نیوز، شاهرخ استخری بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایرانی 14 مهر ماه سال 1360 متولد شده است. او فعالیت در عرصه بازیگری را از سال 1384 آغاز کرده و تاکنون در سریال ماه و پلنگ، پرواز در ارتفاع صفر و فیلم سینمایی آن آواز غمناک نقش آفرینی کرده است. شاهرخ استخری چند سالی است که ازدواج کرده و زندگی مشترکش را آغاز کرده است. سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر است که بزرگ شده بلژیک است.خانواده سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر در بلژیک زندگی میکنند و این زوج هر دو فرزندشان را آنجا به دنیا آورده اند.شاهرخ استخری برای اولین بار 17 مردادماه سال 1392 پدر شد و دخترش پناه متولد شد.نبات دومین دختر شاهرخ استخری است که 10 آبان ماه سال 97 در بلژیک متولد شد.

سپیده بزمی پور که بعد از ازدواجش با شاهرخ استخری و تولد دختر دومش در فضای مجازی فعالیت روزانه دارد امروزه به یکی از بلاگرهای معروف اینستاگرامی تبدیل شده. وی از روزمرگی هایش فیلم و عکس های متعدد منتشر می کند. در ادامه تصاویری که وی در آستانه ی تولد نبات منتشر کرده است را مشاهده بفرمایید.

.

.

.

.

.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب