همه چیز درباره‌ی دختران مقام معظم رهبری، سیده بشری و سیده هدی، و همسرانشان/ + عکس داماد و نوه‌های دختری رهبر معظم انقلاب

انتشار 9 مهر 1403

طوطیا نیوز: مقام معظم رهبری صاحب دو فرزند دختر به نام های بشری و هدی هستند که در ادامه در کنار عکسی که منصوب به ایشان است چند خطی درباره ی ازدواجشان خواهید خواند.

همه چیز درباره‌ی دختران مقام معظم رهبری،  سیده بشری و سیده هدی، و همسرانشان/ + عکس داماد و نوه‌های دختری رهبر معظم انقلاب

به گزارش طوطیا نیوز به نقل از ایونا، اطلاعات در مورد زندگی خصوصی و خانوادگی رهبران سیاسی در سراسر جهان همواره موضوع جذابی برای مردم بوده، در ایران نیز دانستن دربارهٔ زندگی خانوادگی آیت‌الله خامنه‌ای جذابیت دارد.

آیت‌الله سید علی خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی در ایران شناخته می‌شود و به عنوان مرجع تقلید برای بسیاری از مقلدان ایشان در زمینهٔ مسائل دینی و شرعی اهمیت دارد. افراد دیگر همچنین از ایشان به عنوان یک مثال در زمینهٔ فرزندپروری استفاده می‌کنند.

سیده بشری خامنه ای متولد سال 1359 و همسر محمدجواد محمدی گلپایگانی، فرزند حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبری است.

.

محمدجواد گلپایگانی از اساتید روحانی کشور است که در دانشگاه به تدریس متون حقوقی به زبان فرانسه اشتغال دارد.

.

همچنین سیده هدی خامنه ای متولد سال 1360 و همسر دکتر مصباح‌ الهدی باقری کنی، فرزند آیت الله محمدباقر باقری کنی از علمای تهران است.

.

.

.

.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید
پربازدیدترین مطالب