برای اولین بار افشاگری الیکا عبدالرزاقی درباره زندگی خصوصی‌اش با امین زندگانی

همسر امین زندگانی، بازیگر برنامه "جوکر 2"، الیکا عبدالرزاقی؛ اینو کی لو داده؟ اینو من هیچ جا نگفته بودم! زندگی با امین خیلی سخته، خیلی زندگی سختی دارم من

انتشار 21 مهر 1403

طوطیا نیوز: الیکا عبدالرزاقی، همسر امین زندگانی، در گفتگوی دوستانه با مهران مدیری بخشی از زندگی شخصی خود را که قبلا درباره‌اش هیچ جایی صحبت نکرده بود را لو داد. در این ویدیو جزئیات صحبت های عبدالرزاقی را مشاهده خواهید کرد.

همسر امین زندگانی، بازیگر برنامه "جوکر 2"، الیکا عبدالرزاقی؛ اینو کی لو داده؟ اینو من  هیچ جا نگفته بودم! زندگی با امین خیلی سخته، خیلی زندگی سختی دارم من

به گزارش طوطیا نیوز، الیکا عبدالرزاقی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 18 مرداد ماه 1358 در رامسر متولد شد. الیکا عبدالرزاقی دارای مدرک لیسانس ادبیات نمایشی است و دو برادر به نامهای مانلی و بورژین دارد که بورژین، بازیگر و کارگردان تئاتر بوده و در چند نمایش با خواهر خود همکاری کرده است. خانم عبدالرزاقی در سی و سه سالگی و سال 1391 با امین زندگانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون نامزد کرد و یک سال بعد زندگی مشترک خود را آغاز کردند. اوج شهرت الیکا عبدالرزاقی به حضور در آثار مهران مدیری همچون باغ مظفر، قهوه تلخ و دورهمی مربوط می شود.

در قسمتی از برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری، امین زندگانی به همراه همسرش، الیکا عبدالرزاقی، حضور پیدا کرد. قسمتی از این گفتگو را با هم ببینیم و بشنویم.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
از سراسر وب