دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

هنر پیشگی یا مجری گری؟ مروری بر توانمندی های بازیگر- مجری ها/ از محس کیایی و گلزار گرفته تا سید جوادرضویان و پژمان بازغی/ مهران غفوریانو تو زیرآسمان شهر دوست داشتین یا تو معرکه؟

جمعه، 05 مرداد 1403
کد خبر: 39832
طوطیا نیوز: عملکرد بازیگر- مجری ها را مشاهده بفرمایید.

به گزارش طوطیا نیوز، اجرای بازیگران بارها با نقد یا با استقبال مواجه شده است. سعی داریم عملکرد بازیگران را در برنامه هایی که نقش مجری داشته اند را بررسی کنیم.

پژمان بازغی/ کودک شو

پژمان بازغی، بازیگر و مجری پر انرژی، توانست با اجرای برنامه «کودک شو» محبوبیت زیادی کسب کند. این برنامه به دلیل تازگی و جذابیتی که برای مخاطبان داشت و همچنین اجرای مسلط بازغی، بسیار مورد توجه قرار گرفت. تا جایی که وقتی حمید گودرزی جای او را در این برنامه گرفت، با اعتراض و نارضایتی همراهان برنامه مواجه شدیم. همین اتفاق نیز زمانی که ملیکا شریفی‌نیا جایگزین بازغی شد، تکرار شد. این نشان‌دهنده تأثیر مثبت و قابل توجه بازغی بر این برنامه و مخاطبان آن است.

پوریا پورسرخ/ یورو اسپورتو

پوریا پورسرخ برای اولین بار اجرای یک برنامه تلویزیونی را با مسابقه «ایرانیش» که از شبکه دو پخش می‌شد، تجربه کرد. این مسابقه با هدف آشنا کردن مردم با ایران طراحی شده بود و شامل بخش‌هایی از بازی‌های محلی بود. اگرچه پورسرخ در این برنامه عملکرد متوسطی داشت، اکنون همزمان با برگزاری مسابقات جام ملت‌های اروپا 2024 به عنوان یکی از مجریان ویژه‌برنامه «یورو اسپورتو» فعالیت می‌کند. این برنامه از طریق شبکه تلوبیون ورزشی منتشر می‌شود.

محسن کیایی/ صداتو

محسن کیایی چند سال پیش در مصاحبه‌ای با روزنامه هفت‌صبح اعلام کرده بود که پیشنهادات زیادی برای اجرا دارد، اما منتظر برنامه‌ای مناسب است. این فرصت برای او با برنامه «صداتو» فراهم شد؛ یک گیم‌شو معمایی – موزیکال که در دو فصل از طریق پلتفرم فیلیمو پخش شد.

محسن کیایی توانست به سرعت جایگاه خود را در «صداتو» پیدا کند و نشان داد که با شناخت و تمرین کافی به این مسابقه وارد شده است.

محمدرضا گلزار / پانتولیگ

محمدرضا گلزار سال‌ها به عنوان یک ستاره در عرصه هنر شناخته می‌شد و هنوز هم محبوبیت زیادی دارد، اما دیگر نمی‌تواند موفقیت گیشه را تضمین کند. در کارنامه او اجرای مسابقه تلویزیونی «برنده‌باش» و مسابقه «هفت ‌خان» که از پلتفرم نماوا پخش می‌شد، دیده می‌شود. مسابقه «برنده‌باش» به دلیل جوایز نقدی چشمگیرش توجه زیادی را جلب کرد و اجرای گلزار در آن تحسین شد. اما «هفت ‌خان» نتوانست موجی ایجاد کند و اجرای گلزار در آن مورد نقد قرار گرفت.

مهران غفوریان / شب خوش

سابقه: سالیان زیادی در قامت بازیگر و کارگردانِ آثار کمدی، مخاطب را می‌خنداند و حالا ترجیح می‌‌دهد نقش‌‌های جدی بازی کند. مهران غفوریان در اجرای برنامه «سه ‌شو» موفق نبود اما در مسابقه «اعجوبه‌‌ها» رضایت ببینده‌ها را به ‌دست آورد. او با این سابقه به «شب خوش» رسید.

سید‌جواد رضویان/ معرکه

سابقه: اجرا را با برنامه ضعیف و ناکام «سه ‌شو» در سال 94 تجربه کرد و چهار سال بعد، مجری برنامه «جشن رمضان» شبکه پنج شد که حاصل این برنامه نیز مطلوب نبود. سید‌جواد رضویان سال 1401 برای شبکه نسیم برنامه «یه عید حسابی» را اجرا کرد که نتیجه عملکردش از متوسط بالاتر نرفت. او از سال پیش مجری مسابقه «معرکه» در شبکه سه شده است



(عکس) بوسه عاشقانه سینا مهراد، پسر خوش‌استایل سریال‌های "پدر" و "آقازاده"، بر دستان مادر محجبه و خوش خنده‌اش/ مانتوی مادرشون یه ایده بینظیره واسه همه‌ی مامانهای خوش‎سلیقه و باوقار👌
(عکس) پزشکیان پذیرفت بعد از کاپشن سبز و شلوار کرم کت و شلوار بپوشد/ بلاخره رئیس جمهور تغییر استایل میدهد
(عکس) چرا هرگز نباید گوشی آیفون"اپل" خیس را در برنج بگذارید!/ بهترین و مهم ترین راهکارهای طلایی که باید انجام دهید!
(ویدئو) حرکات خجالت آور و خنده دار ترامپ سر پیری!/ تبلیغ مسخره و خنده دار دونالد ترامپ برای رستوران هایش!
(ویدئو) یادی کنیم از طعنه و حرف 18+ رضا رویگری در برنامه زنده !/ مجری ترسید اخراج شه با این حرکت!😯
(ویدئو) ماهی که بعد از 4 سال همزیستی دوستش را بلعید
(تصاویر) چیدمان شیک و ایرانی‌پسند میز شام سپیده بزمی‌پور، همسر خوش‌سلیقه‌ی شاهرخ استخری، و عروس خانم برای مهمونای مخصوصش/ سفره آرایی به سبک سپیده بزمی‌پور
(ویدئو) تلاش خنده دار دو راکون برای باز کردن درب که در شبکه های اجتماعی پربازدید شده
(عکس) نوزاد جنجالی که رهبران کلیسای انگلیس و اعضای پارلمان را به جان هم انداخت، چهره‌ی پدر و مادرش را رسانه‌ای کرد/ اولین نوزادی که 70 سال پیش در آزمایشگاه متولد شد
(ویدیو) سخنان غم‌انگیز فرزندان سعید راد پیرامون بیماری که موجب فوت پدرشان شد/ پاسخ قاطع دختر سعید راد به شایعات آزار دهنده‌ اینروزها
(ویدیو) استایل کژوال و خوشرنگ پارسا پیروزفر در کنار طناز طباطبایی در اکران مردمی آخرین فیلم مرحوم رضا داوودنژاد، "مصائب شیرین"
(عکس) مهران غفوریان و دخترش هانا در کنار رود فرات
(ویدیو) آشپزخانه ی شیک و مدرن تازه عروس داماد سینمای ایران "سپند امیرسلیمانی و همسرش مونا کرمی"/ چقدر امروزی و مینیماله، منحصربفردترین کابینتا رو دارن!/فقط اون دکوری های عجیب غریبشون!
(تصاویر) پیراهن مجلسی خاص نعیمه نظام‌دوست در خارج از کشور با طرح اصیل ایرانی و روبان‌دوزی طلایی/ شیک و موقر👌
(تصاویر) لباس مجلسی خیره‌کننده‌ی بازیگر هالیوودی، جنیفر لوپز، در شب تولدش تمام نگاه‌ها را به خود جلب کرد/ چیدمان رویایی خونه و میز شامشون رو با این گلهای خاص و زیبا میپسندین؟
(تصاویر) 12 سنت عجیب و باورنکردنی قبایل آفریقایی که حتی دیدن تصاویرشان نیز شما را انگشت به دهان خواهد‌گذاشت/ الان خوشحالین در این قبایل بدنیا نیومدین؟
(ویدیو) لحظه عاشق شدن احمد مهران‌فر، ارسطو سریال "پایتخت"، و شبنم مقدمی به سبک دهه شصتی در سینمایی "خجالت نکش 2"/ چه گریم‌های دلبری!
(عکس) کد مورس همستر 5 مرداد+ آموزش دریافت یک میلیون سکه رایگان در برنامه فقط تا ساعت 22 جمعه 5 مرداد
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه