حضور پر معنی فرزندان رهبر معظم انقلاب بعد از شهادت سید حسن نصرالله در مقابل اسرائیل!+جزئیات و تصویر

انتشار 15 مهر 1403

طوطیا نیوز:فرزندان رهبر معظم انقلاب پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران و دیدار با عبدالله صفی‌الدین نماینده این جنبش، ضمن ابلاغ تبریک و تسلیت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای حادثه عظیم شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، حجت‌الاسلام‌ سیدحسن نصرالله و یاران شهیدشان، به ارواح مطهر ایشان فاتحه و قرآن هدیه کردند.

حضور پر معنی فرزندان رهبر معظم انقلاب بعد از شهادت سید حسن نصرالله در مقابل اسرائیل!+جزئیات و تصویر

به گزارش طوطیا نیوز،* فرزندان رهبر انقلاب هم‌راستا با سیاست و توصیه های پدرانه رهبر انقلاب، میانه ای با رسانه ندارند؛ این روزها و زیر سایه تحولات امنیتی در غرب آسیا و اوج گیری تهدید ها علیه جمهوری اسلامی حضور پررنگ تری در رسانه ها داشتند.

اینکه فرزندان رهبر معظم انقلاب بعد از ترور سید مقاومت با هم در دفتر حزب ا... در تهران حاضر می شوند و یا با همین ترکیب به دیدار مجروحان لبنانی در بیمارستان می روند و خود آقا نیز بعد از ترور شهید سید حسن نصر ا... خطبه می‌خواند، یک پیام اصلی بیشتر ندارد: ‌اگر تهدیدی متوجه مردم ایران شود، همانند دوران دفاع مقدس خود ما در وسط میدان کنار مردم ایستاده ایم. در واقع باید گفت حضور رهبرانقلاب و فرزندان ایشان در نماز جمعه تهران به معنی واقعی کلمه یک مباهله با رژیم بزدل اسرائیل بود.

14

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید
پربازدیدترین مطالب