جدیدترین عکس مینا مختاری و بهرام رادان از پسر 7 ماهه‌شون و علاقه‌ی تپل خان به گل‌های صورتی/ بهرام رادان چه عشقی میکنه با کارهای پسر کوچولوش

انتشار 11 مهر 1403

طوطیا نیوز: مینا مختاری در صفحه شخصی خود عکس جدیدی از پسرشان منتشر کرده است. بهرام رادان به این عکس واکنش عاشقانه ای نشان داده که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

جدیدترین عکس مینا مختاری و بهرام رادان از پسر 7 ماهه‌شون و علاقه‌ی تپل خان به گل‌های صورتی/ بهرام رادان چه عشقی میکنه با کارهای پسر کوچولوش

به گزارش طوطیا نیوز، بهرام رادان بازیگر معروف سینما و تلویزیون متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران است. مادرش خانه‌دار و پدرش سرهنگ بازنشسته قبل از انقلاب و اصالتا از سمت پدری اهل اصفهان می باشد، او فرزند آخر یک خانواده شش نفری بوده و دو خواهر و یک برادر دارد.

این بازیگر جوان که با سینمایی "سنتوری" و سریال "جیران" بیش از پیش به شهرت رسیده است در 13 فروردین سال 1401 ازدواجش با مینا مختاری، که در عرصه مدلینگ و فشن فعالیت داشته و از بزرگترین مزون داران و طراحان لباس در تهران است، علنی نمود. در حال حاضر این زوج یک فرزند پسر دارند که تا بحال تصویری از چهره اش منتشر نکرده اند .

مینا مختاری که به یکی از بلاگرهای فعال صفحه اینستاگرامی تبدیل شده روزانه عکس و ویدیوهای متعددی از روزمرگی هایشان منتشر میکند. عکس زیر جدیدترین استوری وی در فضای مجازیست.

مینا مختاری به انتشار این عکس نوشت ؛ یه گل داریم تقدیم به شما🤭🥰

و بهرام رادان با گذاشتن یک قلب ❤ برای این عکس احساساتش را ابراز کرد.

.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید
پربازدیدترین مطالب