کاربردهای باور نکردنی شامپو رنگساژ

انتشار 17 اسفند 1402
مطالعه 2 دقیقه

شامپوهای رنگساژ محصول رنگی هستند، که شادابی و سرزندگی موهایتان پس از رنگ شدن را حفظ می‌کنند! در ادامه این مطلب از طوطیا نیوز کاربردهای این شامپو را بیان می کنیم. با ما همراه باشید.

کاربردهای باور نکردنی شامپو رنگساژ

شامپو رنگساژ نوعی رنگ مو رقیق شده است. فرمولاسیون شامپو رنگساژ به اینصورت است که هم موها را تمیز می‌کند و هم لایه‌ای رنگی روی موهای شما ایجاد می‌کند. برخلاف دیگر انواع شامپوها و محصولات شستشوی مو، این محصول کمک می‌کند که رنگ موی شما پر رنگ‌تر و درخشان‌تر شود.

شامپو رنگساژ چگونه عمل می‌کند و چه کاربردی دارد؟


پیگمنت موجود در کوتیکول مو، پس از شست‌وشو با مواد شوینده قوی، کمرنگ می‌شود. علاوه بر این، آب و هوا و گذر مدت زمان مشخصی پس از رنگ کردن موها، باعث کدر شدن مو شده و درخشندگی اولیه را از بین می‌برد. در این شرایط، استفاده از شامپوهای رنگساژ می‌تواند پیگمنت داخلی کوتیکل موها را بازسازی کرده و همان ظاهر زیبایی را به شما بدهد که در اولین ساعات پس از رنگ مو شاهد آن هستید.برخی از مهم‌ترین کاربردهای شامپوهای رنگساژ شامل موارد زیر هستند:

شارژ رنگ مو


یکی از اصلی‌ترین دلایل استفاده از این محصول، شارژ رنگ است. رنگ‌های فانتزی، ماندگاری بسیار کمی دارند. تنها دو الی سه هفته پس از رنگ‌کردن موها با یک رنگ مو فانتزی، رنگ موهای شما کم‌کم شروع به تغییر می‌کند. زیبایی اولیه خود را از دست خواهد داد و ظاهر زیبای آن از بین می‌رود. مهم‌ترین کاربرد شامپو رنگساژ، شارژ این رنگ‌ها است. با استفاده از رنگساژ قرمز، آبی، سبز یا بنفش، می‌توانید ظاهر زیبا و درخشنده موهای خود را بازیابی کنید.

رنگ مو

تغییر تناژ موها


گاهی اوقات رنگ موهای خود را دوست دارید، اما در نور آفتاب یا نورهای شدید مصنوعی، تناژ بنفش یا نارنجی در آن ظاهر می‌شود. در این حالت می‌توانید از شامپو رنگساژ کمک گرفته و تناژ موهای خود را تغییر دهید.

از بین بردن قرمزی یا زردی مو


گاهی اوقات موهای شما تناژ قرمز زیادی دارد. پس از رنگ‌کردن موها با یک رنگ سرد مثل زیتونی، کاهی یا بلوند، بعد از کمی شست‌وشو این تناژ خود را نشان داده و رنگ موهای شما را نازیبا می‌کند. علاوه بر این، پس از به‌پایه رسیدن موهای شما، همیشه مقداری زردی در تارهای مو باقی می‌ماند که معمولا با رنگ اصلی، از بین می‌رود.

زمانی که این رنگ به دلیل شست‌وشو و گذر زمان کمرنگ‌ شود، تناژ زردی یا در برخی مواقع نارنجی موهای شما ظاهر می‌شود. این‌جا است که می‌توانید با استفاده از شامپو رنگساژ مخصوص، این رفله بد رنگ را از بین ببرید.

سخن پایانی


هزینه مراجعه به سالن برای رنگ کردن مو، بسیار زیاد است. از طرفی هیچ‌کس دوست ندارد که موهایی رنگ پریده، کدر و بدرنگ داشته باشد. در این صورت، خرید یک شامپو رنگساژ مو، بهترین کار ممکن خواهد بود. تنها با یک بار خرید این محصول و استفاده از آن، تا چند هفته ظاهر موهای شما زیبا و درخشان می‌ماند. از آن مهم‌تر این‌که هر عدد شامپو، حداقل برای دو الی سه دفعه رنگساژ کامل، قابل استفاده است. اگر موهای کم‌پشت یا کوتاه دارید، تعداد دفعات استفاده شما بسیار بیشتر خواهد بود.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب