خبر شوکه کننده:اولین کار شاهرخ استخری با یک نقش نجیب،وقتی بازیگر جوکر اسب میشود!/مهران مدیری: باز توخوبی اولین کار من نقش یه لاکپشت بود😂+ویدئو

انتشار 25 مهر 1403

طوطیا نیوز:صحبت های خنده دار مهران مدیری و شاهرخ استخری در برنامه "دورهمی" در مورد اولین نقش که شاهرخ استخری بازی کرده که در نقش اسب بازی کرده است. در ادامه مشاهده کنید.

خبر شوکه کننده:اولین کار شاهرخ استخری با یک نقش نجیب،وقتی بازیگر جوکر اسب میشود!/مهران مدیری: باز توخوبی اولین کار من نقش یه لاکپشت بود😂+ویدئو

به گزارش طوطیا نیوز،شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد.این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

مهران مدیری گفتگو با شاهرخ استخری را با طرح این سوال که تو آدم خوش اخلاقی هستی اما دیگران درباره ات میگویند که خیلی مغروری و خودت را میگیری این درست است؟ شاهرخ استخری گفت:فکر میکنم این فکر و باور از نقش هایی که من با آنها به شهرت رسیدم و شناخته شدم نشات گرفته باشد ، این فکر که من آدم مغروری هستم از نقشم در سریال دلنوازان شکل گرفته و به نظرم ماندگار شده است.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید