دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
عکس /

خلاقیت حال بهم زن و چندش یک سر آشپز، زیباترین تزئینات غذا با حشرات خوردنی!+ تصاویر

سه شنبه، 20 شهریور 1403
طوطیا نیوز:سرآشپزی خلاق به نام «جوزف یون» در نیویورک، تلاش می‌کند تا برای کم‌کردن مصرف سرانه گوش قرمز و خدمت به محیط‌زیست، به‌شکلی هنرمندانه، مصرف برخی حشرات سازگار با طبیعت را وارد سبد غذایی مشتریانش کند.

به گزارش طوطیا نیوز،او علاوه بر به‌کاربردن ابتکارهایی در طبخ حشرات خوراکی، در چیدمان آن‌ها در ظرف مشتری‌ها هم خلاقیت‌هایی به خرج می‌دهد که توجه مشتری‌هایش را به خود جلب کرده.

برخی از بشقاب‌های غذای او را از نظر می‌گذرانیم:

«تارانتولا» گونه‌ای از عنکبوت است که از زمان دایناسورها، ساکن زمین بوده‌اند. حالا ترکیب این عنکبوت با پوره سیب‌زمینی سرخ‌شده، یکی از خلاقیت‌های این سرآشپز نیویورکی است.

ون می‌گوید علاوه بر ترکیب طعم‌ها، در شکل سرو غذا هم خلاقیت به خرج داد. ترکیب توپی برنج با کمی کنجد، به‌شکلی که یک عقرب روی آن سوار است، ترکیبی خوردنی است.

جیرجیرک‌ها برای تولید پروتئین مساوی با دیگر حیوانات، 6 ‌برابر غذا کمتر از گاو، 4 برابر کمتر از گوسفند و نصف غذای یک مرغ را مصرف می‌کنند. پس ترکیب تخم‌مرغ و جیرجیرک، کاملا مناسب برای محیط‌زیست است.

مارچوبه ملخ، یکی از پیشنهادهای سرآشپر قصه ماست.

موچه سیاه گوآکامول به غذا، طعم ویژه‌ای می‌بخشد. یون معتقد است لااقل 2000 نوع حشره خوراکی مثل این موچه، طعم غذا را دگرگون می‌کند.

پودر حشرات هم طعمی خاص را به غذا می‌بخشد.



(ویدیو) بمب خنده سکانس رفیق خوری سام درخشانی در سریال خوب بد جلف / سس زده رو پژمان جمشیدی میخاد بخوره میگه ععع هنوز نمردی😂
(ویدیو) ماجرای کراش زدن ناهید مسلمی وسط برنامه‌ی "جوکر 2"/ ببین رو کی هم کراش زده! البته که حق داشت واقعا😉
(عکس) استایل مجلسی و پوشیده‌ی مینا مختاری، همسر خوش‌سلیقه‌ی بهرام رادان/ چه لباس شیک و خوشرنگی!👌
(ویدئو) پست غم انگیز اما خوشحال کننده عمو پورنگ در اینستاگرام!/ برای مادر عمو پورنگ دعا کنید!😢