خنده دارترین سکانسی که ساختمان پزشکان را محبوب ترین سریال کرد!😂

انتشار 16 مهر 1403

طوطیا نیوز: ساختمان پزشکان یکی از سریال های محبوب مردمی است که همه ما با خانوم شیرزاد و رفتار های عجیب اش آشنا هستیم؛ اما این سکانس خنده دار یاداور محبوب ترین سکانس ها میان مردم ایران است.

خنده دارترین سکانسی که ساختمان پزشکان را محبوب ترین سریال کرد!😂

به گزارش طوطیا نیوز، ساختمانِ پزشکان یک مجموعهٔ طنز تلویزیونی ایرانی است که از 31 اردیبهشت تا 8 مرداد 1390 به کارگردانی سروش صحت از شبکه سه سیما پخش شده‌است. این مجموعه در 57 قسمت از 31 اردیبهشت 1390 تا 8 مرداد 1390 در حوالی ساعت 20:45 تا 21:50 دقیقه از شبکهٔ سوم سیما پخش شد. این مجموعه به نویسندگی و کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی محسن چگینی ساخته شده‌است.

این سکانس مراجعه کننده ای را نشان میدهد که به نوعی بیماری خیال ذهنی و یا توهم های واقعی را دارد و پس از اینکه از بهبودی خود با دکتر نیما افشار صحبت میکند دوستان خیالی خود را به بیرون راهنمایی میکند و ضربه نهایی را منشی او یعنی خانوم شیرزاد به او میزند که با دکتر تماس گرفته و به او میگوید دیگر به اینها نوبت نمیدهم و هرچقدر گفتم تک تک وارد اتاق بشوید گوش نمیدهند.

داستان این سریال راجع به نیما افشار روانشناس، همراهِ همسر دومش (که بیمار سابق خودش بوده) در منزل والدینش زندگی می‌کند. داستان‌های مجموعه به زندگی پردردسرِ نیما که شامل مشکلاتش با بیماران مختلف، گرفتاری‌های مالی ناشی از پرداخت اجاره‌خانه، اقساط مختلف، مهریهٔ همسر سابقش، تلاش دائمی برای حفظ آرامش و صلح میان والدین و برادر بی‌ملاحظه، همسر وسواسی و در نهایت تحمّل منشی کم عقلش می‌شود، می‌پردازند.

1 دیدگاه
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده
بازدیدکننده
2 هفته پیش
وایییی خدا این شیرزاد عالییییه😂😂